Flere virksomheder har fået øje på de mange services Business Kolding kan levere

I løbet af oktober måned har Business Kolding fået 18 nye medlemmer. Det er det største antal tilmeldinger på en måned nogensinde.

Oktober bød på det store efterårsarrangement, hvor 1700 medlemmer var inviteret til foredrag med Christian Stadil og stand-up med Mick Øgendahl. Derudover har Business Kolding lavet ny kommunikationsstrategi, der har givet Business Kolding mere synlighed. Og så har der siden 1.maj været en dedikeret indsats på at skaffe flere medlemmer.

”Der har været en stor respons lige efter det store efterårsarrangement. Vi ser en stigende tendens til, at virksomheder, der har modtaget erhvervsservice, bliver medlem – langt flere har fået øjnene op for Business Kolding, og de indsatsområder vi har. Det er især den særlige indsats for at dyrke iværksætteri og som talerør for erhvervslivet i Kolding, som virksomhederne ønsker at støtte op omkring gennem et medlemskab siger Jørgen Bruun, der er erhvervskonsulent hos Business Kolding.

Netværket omkring Business Kolding er også et argument for at melde sig ind. Mange erhvervsledere bruger Business Koldings arrangementer til networking.

Kontakt Medlemsservice

Tel +45 23421550
jfb@businesskolding.dk
Erhvervskonsulent

Jørgen Bruun

Andre nyheder

Virksomhederne ser lyst på fremtiden

Koldings virksomheder er optimistiske, når det gælder den fremtidige vækst. Det viser den seneste konjunkturanalyse, som Business Kolding har udarbejdet i samarbejde med Dansk Erhvervsfremme, DEF.

Stor spørgelyst fra iværksættere

Op mod 70 interessenter var mødt op, da Business Kolding torsdag relancerede sin iværksætterstrategi. De var blandt andet repræsenteret ved det lokale erhvervsliv og iværksættere.