Koldings iværksættere fejres

Da du er en af Koldings Helte – det kalder vi iværksættere, der har startet virksomhed inden for de sidste tre kalenderår – så modtager du hermed en invitation til et festligt netværksevent, hvor vi siger tak.

Tak til dig der har startet egen virksomhed i Kolding kommune inden for de seneste tre år. Mennesker, der kan, vil og tør starte egen virksomhed, er nemlig vigtige for, at vi kan skabe udvikling og vækst i Kolding.

Traditionen tro fejrer vi Koldings Helte ved et festligt arrangement med oplæg, netværk og noget lækkert at spise.

Arrangementet afholdes d. 16. november kl. 16.00-18.30 på Restaurant Den Hvide Hest, Søndergade 30A, Kolding.

Mikael Madsen fra Den Hvide Hest vandt sidste år titlen som Årets Iværksætter til Business Koldings Awardshow, og han vil på aftenen fortælle om sin iværksætterrejse. Det lokale iværksætterpar Merete og Henrik Hellesøe vil ligeledes dele deres iværksætterhistorier. Deltagerne hyldes også med en tale af Borgmester Knud Erik Langhoff, og så bliver der selvfølgelig masser af tid til at netværke med de øvrige deltagere.

Vi glæder os til, at se dig.

Business Kolding

Læs mere ↗