Kære Koldings Helte

Tusind tak for en rigtig god aften sammen i onsdags. Vi håber, at I gik derfra med nye relationer og ny inspiration.

Netværk videre med heltene
Der var flere der spurgte til deling af kontaktoplysninger blandt Koldings Helte. Pga. GDPR-regler må vi ikke rundsende deltagerlisten med kontaktoplysninger, med mindre vi har fået jeres samtykke. Vil du gerne dele din emailadresse med de andre helte, så svar gerne tilbage på denne mail senest på onsdag. Så sender vi en kontaktliste rundt til de der har vendt tilbage.

Tilbud og kommende aktiviteter

Snakken gik godt på aftenen, og vi har her samlet nogle af de tilbud/initiativer som der blev spurgt til:

Business Koldings Nyhedsbrev: Følg med i nyt om Koldings virksomheder og vores arrangementskalender – udsendes cirka 1 gang i måneden. Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet på forsiden af Businesskolding.dk (grå bjælke under arrangementsbillederne)

Foreningen Business Kolding: Et stærkt erhvervsnetværk med mere end 525 medlemmer. 1. januar slås foreningen sammen med Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd. Kontingentpriser for 2020 bliver 950 kr. for virksomheder på 1-2 personer og 2.050 kr. for virksomheder på 3-5 personer. Ved indmelding nu, bliver du medlem resten af 2019 gratis. Det næste store arrangement som Foreningen inviterer til er Nytårskuren mandag den 6. januar.

Gratis Rådgivning: Hver torsdag kan du booke tid hos en revisor, advokat, forretningsudvikler eller temarådgiver inden for f.eks. websider, salg eller sociale medier.

MorgenNetværk: Åben netværksmøde hver anden måned. Næste gang er fredag den 8. november, hvor du kan møde andre iværksættere, spise morgenmad med resten af Pakhuset og deltage i en workshop med animator Tina Klemmensen.

FredagsFif – Videomarkedsføring: Business Kolding sætter fokus på succesfuld markedsføring i en række morgenmøder, som vi kalder FredagsFif. Den 22. november er temaet videomarkedsføring.

Mentornetværk: Mentornetværket består af erfarne virksomhedsledere, som stiller deres kvalifikationer til rådighed – frivilligt og uden honorar. Et forløb strækker sig normalt over 3-6 måneder.

Iværksætterforløb/workshops: Vi udbyder løbende iværksætterforløb, forretningsudviklingsforløb og workshops.

I kan genopleve nogle af de gode øjeblikke fra dagen i galleriet...

Vi arbejder hele tiden på at gøre vores arrangementer bedre, derfor håber vi, at du vil bruge 2 minutter på at besvare få spørgsmål, vedr. det Koldings Helte arrangement du netop har deltaget i. Du finder spørgsmålene her...

Business Kolding

Frameld nyhedsbrev