Kom med til sommerens hyggeligste netværksarrangement, når Foreningen Business Kolding samler medlemmerne til sommerfest I Nicolai-komplekset, lige i hjertet af Kolding

Foreningen Business Kolding holder i år Sommerfest I Nicolai-komplekset og sætter spot på alle de gode ting, som stedet byder på - kulinariske oplevelser, lokal historie, kultur, ildsjæle, musik, iværksætteri og en masse andet.

Kom med på rundvisning og se de mange tilbud fra bl.a. Nicolai Kultur, Jazz i trekanten, Stadsarkivet,
Nicolai Biograf og Bygning 5.

Udover rundvisning, byder Okkels på lækker, hjemmelavet is, Nordic Coffee House serverer deres fantastiske specialkaffe og Volkerts Fylke tænder - i samarbejde med Nicolai Madbar - op i bålkøkkenet og serverer spændende sommermad. Og så byder eftermiddagen på jazzmusik med TigerOak som er et band med lokale rødder, smagsprøver fra Kolding Gårdbryggeri og selvfølgelig en masse netværk.

Vi glæder os til at se dig til en god sommerfest i hjertet af Kolding!

Onsdag d. 7. juni 2023 kl. 15.00 – 19.00

Nicolai komplekset, Skolegade 2B, 6000 Kolding

NB! Arrangementet er gratis og forbeholdt medlemmer af Foreningen Business Kolding. Der er begrænset antal pladser og der kan maks. tilmeldes 2 personer pr. virksomhed.

De bedste hilsner

Foreningen Business Kolding

Du modtager denne mail fordi din virksomhed eller organisation er medlem af det lokale erhvervsnetværk Foreningen Business Kolding

Frameld nyhedsbrev