Implementering af Social Selling er svært – hør om hvordan det rent praktisk blev gjort med succes i en virksomhed. Få indblik i hvad det kræver og få alle dine spørgsmål besvaret.

Business Kolding har efter stor efterspørgsel, valgt at sætte fokus på implementering af Social Selling, og har bedt Henning Karlsen fra LinkedSocial og John G. Ravn fra Elitecom komme og fortælle om deres praktiske erfaring vedr. implementering af Social Selling.

Program for morgenen
8.00

Registrering og morgenmad

8.15

Social Selling
v/Henning Karlsen, LinkedSocial

  • Hvad er Social Selling, og hvad betyder det for mig?
  • Hvordan implementeres Social Selling i en virksomhed?
  • Hvordan kan jeg/min virksomhed komme i gang med Social Selling?
8.45

Erfaring fra implementering af Social Selling i en virksomhed
v/John G. Ravn, Elitecom

  • Hvad gjorde at Social Selling blev valgt?
  • Hvilke overvejelser blev der gjort ifbm. implementering af Social Selling?
  • Hvad gik godt / og hvad gik skidt vedr. implementeringen af Social Selling?
  • Hvordan opleves det som medarbejder/ leder?
  • Hvordan målte vi om det vi gjorde virkede?
9.40

Spørgsmål fra salen vedr. implementering af Social Selling

10.00

Tak for i dag

01. februar 2018
kl. 08:00 - 10:00
Easyfood A/S
Albuen 82
6000 Kolding
0,-
No-show-fee på kr. 300,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.

Arrangementet er afholdt.

Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
6077 6027
Tilmeldingsfrist d. 28. januar 2018. Maks antal deltagere er 100, så tilmelding efter først-til-mølle princippet.