Foreningen Business Kolding årlige generalforsamling, hvor du også kan møde Lars Seier Christensen, forhenværende CEO i Saxo Bank.

På generalforsamlingen kan du bl.a. møde Lars Seier Christensen, forhenværende CEO i Saxo Bank, som giver et indlæg om iværksætteri.

Lars Seier Christensen
Pr. 01.01.2016 forhenværende Adm. direktør, for Saxo Bank A/S - en investeringsbank med fokus på teknologi og online handel. Lars Seier Christensen har ekspertise inden for ledelse, strategi og finans - og har som erklæret kapitalist en stor interesse for liberalistiske ideer. Efter en karierre inden for valuta- og derivathandel i London - med ansættelse i firmaerne ECU Group, LIT Europe og Gerald Metals - grundlagde 43-årige Lars Seier Christensen sammen med Kim Fournais Saxo Bank i 1992, og de to har ledet  firmaet sammen indtil 31.12.2015.

Velkomst
v/Tommy Langhoff, adm. direktør i Business Kolding

”Iværksætteri”
v/Lars Seier, forhenværende CEO i Saxo Bank

Pause, kaffe og netværk

Ordinær generalforsamling

Dagsorden:

2. Formanden aflægger beretning
  3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab
  4. Valg af repræsentantskabsmedlemmer
  5. Valg af revisor
  6. Fastlæggelse af minimumskontingent
  7. Forslag til vedtægtsændringer

Pause, forfriskning og netværk

Mød kandidterne til aftenens Awardshow priser

I pauserne kan du besøge de 9 spændende kandidater, der er nomineret til aftenens Awardshow i kategorierne Årets Iværksætter, Årets Erhvervstalent og Årets Virksomhed.

Awardshowet afholdes umiddelbart efter Generalforsamlingen - et show i bedste awardstil med rød løber, blitz, middag og uddeling af ovennævnte priser, som afgøres med SMS afstemning live under showet. Awardshowet kræver separat tilmelding

Generalforsamlingen er kun for medlemmer af Foreningen Business Kolding.

26. februar 2016
kl. 15:00 - 17:30