Sikke et brag af en fest i fredags. Vi vil gerne takke Jer for den gode stemning. Vi håber I hyggede Jer, og at I fik netværket med nye mennesker.

Vi afholder Awardshow igen næste år, så sæt allerede nu kryds i kalenderen torsdag den 23. februar 2017.

Billeder fra dagen
Genoplev mange af de gode øjeblikke i galleriet - se Generalforsamling, Awardshow deltagere og selve Awardshowet.

Aftenens vindere

Der blev uddelt priser i kategorierne Årets Erhvervstalent 2015, Årets Iværksætter 2015 og Årets Virksomhed 2015. De tre vindere af årets priser blev:

Årets Erhvervstalent 2015 - Jens Salling, Prime Cargo A/S
Årets Iværksætter 2015 - Karat24 ApS
Årets Virksomhed 2015 - Sjølund A/S

Andre nyheder

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.