Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Efterårsarrangementet byder traditionen tro på masser af netværk, middag og i år kan vi med stor fornøjelse præsentere stand-up komiker Frank Hvam, som aftenens underholdning.

Sæt allerede nu kryds i kalenderen og tag alle kollegaerne eller personaleforeningen med til en underholdende aften i Bramdrupdam Sports- & Mødecenter.

Billetprisen er 200 kr. inkl. spisning.

Billetsalget starter snarest – mere information følger.

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.