I årets udgave kan du læse om, hvorfor Vattenfall valgte Kolding, hvordan man vil afhjælpe trængslen på vejene og hvad Kolding byder på som studieby.

Download eller se folderen herunder og se hvad Kolding har at byde på.

Andre nyheder

Vi har brug for iværksættere

Det er først og fremmest i de nye virksomheder, at de nye job opstår. Netop derfor er iværksætteri helt centralt for samfundsøkonomien, og netop derfor er der behov for at understøtte det i Kolding kommune.

Eltang skole arbejder med fremtidens udfordringer

På Eltang Skole arbejder eleverne i 4.-6. klasse på tværs i faget BID, som står for Bæredygtighed, Innovation og Design. De arbejder med forskellige temaer inden for bæredygtighed, og har tidligere bygget et halmhus på skolens udendørsareal i forbindelse med temaet ”bæredygtig arkitektur”. Nu stå de klar med endnu et stort projekt.

Danmarks bedste arbejdsplads

IT- og rådgivningsvirksomheden Elbek & Vejrup er ikke kun Danmarks bedste arbejdsplads – de er også den anden bedste i Europa. Men hvad er det, der gør dem så unikke? Direktør Søren Ø. Knudsen mener, det er en kombination af strategi, geografisk placering, de rette medarbejdere og så et godt samarbejde med Business Kolding og det øvrige erhvervsliv.