NaturErhvervsstyrelsen rykker 55 arbejdspladser til Kolding.

Styrelsen samler til september sine aktiviteter i Kolding. I dag har NaturErhvervsstyrelsen afdelinger i Vejen, Fredericia og Esbjerg, og det er disse tre afdelinger, der nu rykkes til Kolding. Besparelser på driften, et bedre fagligt miljø samt en placering tæt på motorvejene er gevinsterne.

For kort tid siden meddelte Blåvand Bolcher, at de også rykker til Kolding på grund af den tætte motorvejsplacering. Her drejer det sig om ca. 35 arbejdspladser. Og i denne uge flyttede Vattenfall 70 medarbejdere til Kolding.

- Vi kan mærke en stor interesse for at komme til Kolding, og så tyder det også, på at vores Erhvervsstrategi slår igennem nu. Vi har i Business Kolding et rigtig godt samarbejde med både borgmesteren og By og Udvikling. Når alle arbejder sammen mod samme mål, kan vi lettere høste resultaterne, siger Tove Gæmelke, Erhvervsdirektør i Business Kolding.

Andre nyheder

Fremtiden står skrevet i chokolade

Chokolade, chokolade og atter chokolade, det er hvad der møder en, når man træder ind ad døren i den familieejede produktionsvirksomhed Ole Chokolade ApS.

En weekend med iværksætteri

Hver måned året ud skriver direktør for Business Kolding klumme i Ugeavisen, som denne gang har fokus på iværksætteri.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.