NaturErhvervsstyrelsen rykker 55 arbejdspladser til Kolding.

Styrelsen samler til september sine aktiviteter i Kolding. I dag har NaturErhvervsstyrelsen afdelinger i Vejen, Fredericia og Esbjerg, og det er disse tre afdelinger, der nu rykkes til Kolding. Besparelser på driften, et bedre fagligt miljø samt en placering tæt på motorvejene er gevinsterne.

For kort tid siden meddelte Blåvand Bolcher, at de også rykker til Kolding på grund af den tætte motorvejsplacering. Her drejer det sig om ca. 35 arbejdspladser. Og i denne uge flyttede Vattenfall 70 medarbejdere til Kolding.

- Vi kan mærke en stor interesse for at komme til Kolding, og så tyder det også, på at vores Erhvervsstrategi slår igennem nu. Vi har i Business Kolding et rigtig godt samarbejde med både borgmesteren og By og Udvikling. Når alle arbejder sammen mod samme mål, kan vi lettere høste resultaterne, siger Tove Gæmelke, Erhvervsdirektør i Business Kolding.

Andre nyheder

Alt udsolgt til Awardshowet 2019

Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

50.000 på højkant i iværksætterkonkurrence

I weekenden den 22.-24. marts konkurrerer studerende, iværksættere og virksomheder om at udvikle de bedste forretningsideer og vinde præmier for et samlet beløb på 50.000 kroner i Kolding.

Så er de nominerede fundet

Torsdag d. 28. februar holder Foreningen Business Kolding det årlige Awardshow – og en lang række virksomheder og initiativtagere er blevet nomineret til de fornemme priser.