Ønsker din virksomhed at øge eksporten til Finland, eller vil I ind på det finske marked. Så tag en snak med den danske ambassadør.

Torsdag d. 16. april kommer den danske ambassadør i Finland, Jette Nordam til Kolding, og hun har mulighed for at blive længere, hvis I vil have et møde.

Benyt muligheden for at blive klogere på Finland, og hør om, hvilke muligheder I har for eksport. Det er muligt at booke et rådgivningsmøde, eller få besøg af ambassadøren i Jeres virksomhed.

Kontakt Tove Gæmelke, Direktør, Erhvervsudvikling, Business Kolding for mere information, TG@businesskolding.dk – 40 96 55 05.

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.