Manipulation, hypnose, tankeeksperimenter og stor forundring var nogle af stikordene til Foreningen Business Koldings Efterårsarrangement, der denne gang havde inviteret Jan Hellesøe til at stå for underholdningen.

550 medlemmer havde valgt at bruge en torsdag aften i Bramdrupdam Sports- og mødecenter - og hvilken aften!

Det blev en aften, hvor alle sanser blev udfordret og for alvor gav stof til eftertanke, da Jan Hellesøe indtog scenen og kunne se udover en sal med forventningsfulde gæster.

Jan Hellesøe er er ekspert i psykologisk manipulation, trancer og hypnotiske tricks. Han var i sit es og formåede med sin humoristiske tilgang at tryllebinde de mange deltagere ved en fascinerende optræden der indeholdt hypnose, tankeeksperimenter og andre psykologiske greb, der spiller vores hjerne og synssans et puds.

Jan Hellesøe er nok mest kendt for tv-programserien Fuckr med dn hjrne, men det var noget helt andet at se ham "live". Han var yderst professionel og mestrerede til perfektion alle former for psykologiske manipulationer og hypnosen svære kunst, da flere af de fremmødte blev hevet på scenen for udføre diverse eksperimenter.

Tak til alle jer der deltog til Efterårsarrangementet - Vi glæder os til at se jer til Nytårskuren den 4. januar 2019.

Husk at indstille til Årets Koldingborger senest den 26. november 2018.

Galleri for Efterårsarrangement

Se flere billeder fra Efterårsarrangementet i galleriet se videoen ved at klikke på nedenstående billede.

Stemningsvideo fra Efterårsarrangementet

Andre nyheder

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Stor opbakning til Nytårskuren

Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.

Kolding kan

Læs julehilsen fra Business Koldings administrerende direktør.