Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

Interessen har været stor og alle 426 billetter til Awardshowet på Comwell Kolding er revet væk.

Har du været så heldig at få fat i en billet, så kan du glæde dig til en festlig aften, hvor du kan være med til at bestemme hvem der løber med årets priser.

Afstemningen foregår via live SMS-afstemning blandt alle der deltager til Awardshowet.

Hvis du vil lære de nominerede bedre at kende, så kig nærmere på Årets Iværksætterpris, Årets TurismevirksomhedÅrets Initiativpris og Årets Virksomhed.

Vi glæder os til en festlig aften, hvor vi vi skal hylde hele Koldings erhvervsliv.

Andre nyheder

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.