Billetterne til Koldings store erhvervsfest på Comwell den 21. februar er udsolgt!

1. februar 2018

Interessen for deltagelse til Award'18 har været overvældende og vi kan nu her tre uger før arrangementet melde at 416 billetter er revet væk.

Har du været så heldig at få en billet til årets Awardshow, så kan du glæde dig til festlig aften, hvor du kan være med til at sætte dit præg på hvem der løber som vinder i de forskellige priser. Desuden vil du have mulighed for at vinde Årets Publikumspris, som igen er sponsoreret af Lidl.

”Vi er stolte over at uddele Årets Publikumspris. Det er en pris, hvor vi hylder medarbejderne – og dygtige medarbejdere er drivkraften bag og grundlaget for enhver succesfuld virksomhed! Publikum i salen repræsenterer også en række af vores dygtige samarbejdspartnere inden for erhvervslivet. Og så er de selvfølgelig bevidste forbrugere, der uden tvivl sætter pris på dagligvarer af god kvalitet til den bedste pris. Noget, vi er garant for i Lidl” - siger Thorbjørn Liebing, Økonomidirektør, Lidl Danmark.

Hvis du ønsker at komme på venteliste, så kan du kontakte Anne Willadsen på anwil@businesskolding.dk. Er du forhindret i at bruge din billet, så har du mulighed for at få den refunderet, da der er folk på venteliste. Kontakt ovenstående for yderligere informationer.

Vi glæder os til at se alle til et brag af en erhvervsfest, hvor vi hylder Årets Virksomhed, Årets Turisme Virksomhed, Årets Iværksætter og Årets Initiativ.

Du kan stadig nå at tilmelde dig Foreningen Business Kolding årlige Generalforsamling, som starter klokken 15 – tilmeld dig her.