Business Koldings adm. direktør, Tommy Langhoff er valgt til ny formand, for DEF, Dansk Erhvervsfremme i Region Syddanmark.

Tommy Langhoff afløser Carina Christensen fra Udvikling Vejen, der har fået nyt job i Norge.

”Det giver en mulighed for at komme tættere på processen i erhvervsfremmesystemet. Det er her, vi kan fremlægge eksempler på vores virkelighed i kontakten med virksomhederne og komme med ideer til forbedringer. DEF er høringspart i rigtig mange ting, så hvis der er områder, der skal ændres, har jeg mulighed for at påvirke beslutningerne til gavn for virksomhederne i Region Syddanmark", siger Tommy Langhoff.

DEF er en landsdækkende, politisk uafhængig netværksorganisation, der arbejder med erhvervsfremme og erhvervspolitik. Medlemmerne er interesseorganisationer og kommunale erhvervskontorer.

Andre nyheder

Fremtiden står skrevet i chokolade

Chokolade, chokolade og atter chokolade, det er hvad der møder en, når man træder ind ad døren i den familieejede produktionsvirksomhed Ole Chokolade ApS.

En weekend med iværksætteri

Hver måned året ud skriver direktør for Business Kolding klumme i Ugeavisen, som denne gang har fokus på iværksætteri.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.