Business Koldings adm. direktør, Tommy Langhoff er valgt til ny formand, for DEF, Dansk Erhvervsfremme i Region Syddanmark.

Tommy Langhoff afløser Carina Christensen fra Udvikling Vejen, der har fået nyt job i Norge.

”Det giver en mulighed for at komme tættere på processen i erhvervsfremmesystemet. Det er her, vi kan fremlægge eksempler på vores virkelighed i kontakten med virksomhederne og komme med ideer til forbedringer. DEF er høringspart i rigtig mange ting, så hvis der er områder, der skal ændres, har jeg mulighed for at påvirke beslutningerne til gavn for virksomhederne i Region Syddanmark", siger Tommy Langhoff.

DEF er en landsdækkende, politisk uafhængig netværksorganisation, der arbejder med erhvervsfremme og erhvervspolitik. Medlemmerne er interesseorganisationer og kommunale erhvervskontorer.

Andre nyheder

Alt udsolgt til Awardshowet 2019

Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

50.000 på højkant i iværksætterkonkurrence

I weekenden den 22.-24. marts konkurrerer studerende, iværksættere og virksomheder om at udvikle de bedste forretningsideer og vinde præmier for et samlet beløb på 50.000 kroner i Kolding.

Så er de nominerede fundet

Torsdag d. 28. februar holder Foreningen Business Kolding det årlige Awardshow – og en lang række virksomheder og initiativtagere er blevet nomineret til de fornemme priser.