Skal du i gang med et CO2 regnskab eller er på vej til at indføre miljøledelse, så er der åbnet op for tilskud til at sætte et projekt i gang. I det hele taget – står din virksomhed overfor for nye investeringer eller rådgivning på vejen mod den grønne omstilling? Så er der muligheder for tilskud.

15. september 2023

Tilskud til grøn omstilling

Har din virksomhed brug for nye investeringer og eller rådgivning på vejen mod grøn omstilling og cirkulær økonomi? SMV:Grøn er en voucherordning, hvor din virksomhed kan søge om tilskud til investeringer, rådgivning eller en kombination heraf – med det formål at komme videre på den grønne rejse mod at reducere ressourceforbrug og affaldsmængder.

Puljen er netop åbner, og der er ansøgningsfrist d. 11. oktober, men vi anbefaler at du sender din ansøgning hurtigst muligt. Læs mere og ansøg her.

Har din virksomhed i stedet brug for nye kompetencer, færdigheder og viden på vejen mod jeres grønne omstilling? Så er det SMV:Grønne Kompetencer du skal ansøge indenfor. Læs mere og ansøg her.

Hos Business Kolding står vi klar til at hjælpe dig med at få overblik over mulighederne, så du bliver hjulpet godt i gang.

Kontakt Niels-Arne for spørgsmål

nal@businesskolding.dk