Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Igen i år var der stor opbakning til Business Koldings nytårskur. Den flotte kulisse på Koldinghus dannede rammen, da Business Kolding bød 2019 velkommen med tak til medlemmer og samarbejdspartnere for et godt og produktivt 2018.

Der var velkomst og nytårstale ved adm. direktør for Business Kolding, Morten Bjørn Hansen, en hyldest af Årets Gazeller 2018 og sidst men ikke mindst, så blev spændingen omkring hvem der skulle være Årets Koldingborger 2018 udløst. Det blev Hans Erik Bylling, adm. direktør for fiskefoder-producenten Aller Aqua, der blev kåret som Årets Koldingborger 2018.

Efterfølgende summede Koldinghus af snak på kryds og tværs, da de indbudte erhvervsfolk netværkede på livet løs.

Se galleriet for Nytårskuren eller se nedenstående video for et gensyn med dagen.

Video fra Nytårskuren 2019

Husk at sikre dig en billet til AWARD'19, hvor priserne for Årets Virksomhed, Årets Iværksætter, Årets Turisme-Virksomhed og Årets Initiativpris skal findes.

Awardshowet finder sted på Comwell den 28. februar 2019.

Andre nyheder

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.

Kolding kan

Læs julehilsen fra Business Koldings administrerende direktør.