Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Igen i år var der stor opbakning til Business Koldings nytårskur. Den flotte kulisse på Koldinghus dannede rammen, da Business Kolding bød 2019 velkommen med tak til medlemmer og samarbejdspartnere for et godt og produktivt 2018.

Der var velkomst og nytårstale ved adm. direktør for Business Kolding, Morten Bjørn Hansen, en hyldest af Årets Gazeller 2018 og sidst men ikke mindst, så blev spændingen omkring hvem der skulle være Årets Koldingborger 2018 udløst. Det blev Hans Erik Bylling, adm. direktør for fiskefoder-producenten Aller Aqua, der blev kåret som Årets Koldingborger 2018.

Efterfølgende summede Koldinghus af snak på kryds og tværs, da de indbudte erhvervsfolk netværkede på livet løs.

Galleri og video fra Nytårskuren 2019

Video fra Nytårskuren 2019

Husk at sikre dig en billet til AWARD'19, hvor priserne for Årets Virksomhed, Årets Iværksætter, Årets Turisme-Virksomhed og Årets Initiativpris skal findes.

Awardshowet finder sted på Comwell den 28. februar 2019.

Andre nyheder

Alle taber i en skilsmisse

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, skriver hver måned en klumme i Ugeavisen. Denne gang er der fokus på Brexit.

Ocean Adventures: Det er for VILDT

Det er nu to uger siden Foreningen Business Kolding afholdt Awardshow. Vi har derfor kontaktet Martin Pedersen fra Ocean Adventures, der – meget overraskende – vandt i kategorien Årets Turismevirksomhed.