Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Igen i år var der stor opbakning til Business Koldings nytårskur. Den flotte kulisse på Koldinghus dannede rammen, da Business Kolding bød 2019 velkommen med tak til medlemmer og samarbejdspartnere for et godt og produktivt 2018.

Der var velkomst og nytårstale ved adm. direktør for Business Kolding, Morten Bjørn Hansen, en hyldest af Årets Gazeller 2018 og sidst men ikke mindst, så blev spændingen omkring hvem der skulle være Årets Koldingborger 2018 udløst. Det blev Hans Erik Bylling, adm. direktør for fiskefoder-producenten Aller Aqua, der blev kåret som Årets Koldingborger 2018.

Efterfølgende summede Koldinghus af snak på kryds og tværs, da de indbudte erhvervsfolk netværkede på livet løs.

Galleri og video fra Nytårskuren 2019

Video fra Nytårskuren 2019

Husk at sikre dig en billet til AWARD'19, hvor priserne for Årets Virksomhed, Årets Iværksætter, Årets Turisme-Virksomhed og Årets Initiativpris skal findes.

Awardshowet finder sted på Comwell den 28. februar 2019.

Andre nyheder

Vi har brug for iværksættere

Det er først og fremmest i de nye virksomheder, at de nye job opstår. Netop derfor er iværksætteri helt centralt for samfundsøkonomien, og netop derfor er der behov for at understøtte det i Kolding kommune.

Eltang skole arbejder med fremtidens udfordringer

På Eltang Skole arbejder eleverne i 4.-6. klasse på tværs i faget BID, som står for Bæredygtighed, Innovation og Design. De arbejder med forskellige temaer inden for bæredygtighed, og har tidligere bygget et halmhus på skolens udendørsareal i forbindelse med temaet ”bæredygtig arkitektur”. Nu stå de klar med endnu et stort projekt.

Danmarks bedste arbejdsplads

IT- og rådgivningsvirksomheden Elbek & Vejrup er ikke kun Danmarks bedste arbejdsplads – de er også den anden bedste i Europa. Men hvad er det, der gør dem så unikke? Direktør Søren Ø. Knudsen mener, det er en kombination af strategi, geografisk placering, de rette medarbejdere og så et godt samarbejde med Business Kolding og det øvrige erhvervsliv.