Næsten 1000 gæster havde sikret sig billet, da Foreningen Business Kolding onsdag aften afholdte efterårsarrangement, hvor Frank Hvam og Mascha Vang stod for underholdningen.

31. oktober 2019

Bramdrupdam Sports- & Mødecenter dannede rammen om Foreningen Business Koldings efterårsarrangement, hvor aftenen startede med Mascha Vang på scenen, som kunne fortælle om det at være blogger og influencer og hvordan hun har gjort tingene.

Mascha Vang på scenen og i gang med at fortælle om hvordan hun driver business.

Efter pausen blev der for alvor trukket på smilebåndet, da Frank Hvam indtog scenen. Han var skarp og sørgede for alle fik rørt lattermusklerne.

Frank Hvam indtog scenen

Koldings Helte

Mennesker, der kan, vil og tør starte deres egen virksomhed, er vigtige for at skabe udvikling og vækst i Kolding – så vigtige at vi kalder dem for Koldings Helte. 50 af Koldings Helte havde meldt deres ankomst til bobler og middag, hvor der blev snakket og netværket på tværs.  Koldings Helte arrangementet er for iværksættere, der har startet selvstændig virksomhed i Kolding kommune indenfor de senest tre år.

Tina Søgaard fra Ecooking kom og fortalte om de erfaringer, som hun har gjort sig.

Se hele galleriet fra Efterårsarrangementet 2019

Nytårskur 2020
Nåede du ikke med til efterårsarrangementet, så husk næste arrangement er Nytårskuren, som traditionen tro finder sted på Koldinghus den 6. januar 2020.

Tilmeld dig nytårskuren her