Er du ny som iværksætter? Eller går du med en drøm i maven om at blive det? Måske har du bare en rigtig god idé? Uanset hvor langt du er i dine overvejelser om at starte din egen virksomhed, så skal du tilmelde dig Business Koldings iværksætterforløb, hvor du bliver godt klædt på til livet som iværksætter.

30. juni 2023

Business Kolding har sammensat et iværksætterforløb for dig der overvejer at starte virksomhed eller som lige har startet CVR-nummer. Her kan du både få inspiration og faglige input. Her kan du afprøve din idé og blive godt klædt på til at komme godt, mens du netværker med andre potentielle iværksættere.

Vi mødes 3 aftener i Pakhuset, hvor vi kigger på byggestenene i din idé og får sat ord på din virksomhed, dine produkter, dine kunder og dine konkurrenter.

På forløbet kommer du til at arbejde med følgende på din virksomhedsidé og dit koncept:

•  Din virksomhedsidé og dit koncept
  •  Dine personlige kompetencer og din motivation for at blive iværksætter
  •  Opsætning af en mini-forretningsplan
  •  Salgstræning
  •  Virksomhedens økonomi
  •  Gameplan og overblik over dine muligheder fremover

Flere af Koldings erhvervsfolk har sagt ja til at komme og give deres input til iværksætterne. Mød blandt andet Charlotte Reersted fra Reersted Empowering Potential. Hun kommer til at fortælle om DINE toptalenter, og om hvordan de spiller ind på din motivation og energi.

Vi får også besøg af revisor Torben Kristensen fra Beierholm, der vil fortælle om budgetter, regnskab, bogføring, skat, moms og løn som selvstændig.

Mange nystartede iværksættere finder salg svært. Niels Arne Lauridsen fra Business Kolding vil gøre dig skarpere på, hvordan du planlægger dit salg og dine salgsmøder? Han kommer også ind på, hvordan du kontakter potentielle kunder, hvordan du forhandler på en værdskabende måde og hvordan du lukker salget.

Vi ser frem til at hjælpe dig godt på vej på din iværksætterrejse.

Tilmeld dig Iværksætterforløbet her: