I 4. kvartal 2023 fik Foreningen Business Kolding igen en lang række nye medlemmer – 20 virksomheder meldte sig ind, og foreningen tæller nu mere end 810 medlemmer.

12. januar 2024
Tanja Marek

Når nye medlemmer melder sig ind i Foreningen, spørger vi dem om, hvor de har hørt om Business Kolding. Her svarer over 35%, at de har fået det anbefalet af kolleger, samarbejdspartnere eller andre, der har forbindelse til Foreningen Business Kolding. Så kender du en virksomhed, der endnu ikke er medlem, så tag endelig fat i dem. Der er plads til mange flere i Koldings største erhvervsnetværk.

De nye medlemmer er:

ITgroup - Sælg af print og kopi-/software løsninger.

MAKKERSKAB - Konsulentvirksomhed der tilbyder et professionelt makkerskab til ejerledere omkring strategi, analyse, forretningsudvikling, marketing, kommunikation, performance, ledelse.

App Academy ApS – Lærer dig at programmere. Deres online-kurser tager dig med fra begynderniveau, og giver dig ny viden, som du kan bruge til at løse forskellige opgaver i dit job eller i dit privatliv.

FlexERP ApS - Konsulentvirksomhed implementerer, udvikler og supporterer Regnskabs- & ERP-systemet "Odoo" til SMV segmentet i hele Danmark.

Vandel Gokart ApS - Danmarks måske mest professionelle gokartbane for udlejningsgokarts. Vandel Gokart råder over et fleksibelt baneanlæg, 22 tørvejrskart og 22 regnvejrskarts, med specialtunede motorer, som driver den hurtigste udlejningsgokart du kan prøve i Danmark.

BY LYTH – Tilbyder webdesign, SEO, Facebook marketing, Google ADS, logo design, tryksager, drone / video / foto.

KVF Project Management - Management Consultant - project management & interim management.

Rabenhus – Ved tømrermester Henrik Hellesøe. Tømrer- og glasløsninger til private og erhverv.

DJ Baunbaun - Spiller musik til events, designer spillelister og musikkoncepter, booker musik/DJs og arrangerer events og yder konsulenthjælp til events.

Aktieinfo Danmark ApS - Aktieinfo er et af Danmarks førende, uafhængige analysehuse. Aktieinfo tilbyder abonnementsservices til ”gør-det-selv-investorer”.

Kystnær - Kystnær er et mikrosæberi der ligger ved udmundingen af Haderslev Fjord. Vi håndlaver sæber, shampoobarer og balsambarer - inspireret af kysten.

Waskönig + Walter ApS - Leverer installations- og forsyningskabler, og har egen produktion i Saterland i Nordtyskland. I Kolding serviceres danske forsyningsselskaber og grossister med tyske kvalitetskabler.

Concordi - helhedsorienteret stressbehandling.

NOERPOL - Med kunstig intelligens som deres kernekompetence, tilbyder de rådgivning, workshops og implementering af AI løsninger, herunder værktøjer som ChatGPT.

The little Why ApS - Freelance Marketing og Brand Konsulent.

SnackBox ApS - Sælger snacks og drikkevarer, gennem snackautomater på skoler og større virksomheder.

Raumwerk ApS - Rådgivningsvirksomhed indenfor byggebranchen. De hjælper private og erhverv med alt ifm. myndighedsbehandling af byggeri og byggeprojekter.

Miljøteknik - Tilbyder teknisk miljørådgivning, forureningsundersøgelser, bygningsscreening og udarbejdelse af miljøgodkendelser.

Den Engelske Pub - Autentisk pub med autentisk stemning i hjertet af Kolding. I dag er pubben landskendt, ikke mindst takket været det unikke udvalg af øl af egen import og den fodbold-dominerede indretning.

Advokathuset Bollerup & Partners ApS - Internationalt orienteret advokat firma med brede kompetencer indenfor jura, salg, marketing, export og økonomi.

Læs mere og bliv medlem af Foreningen Business Kolding