Vi starter 2024 som vi sluttede 2023 – med en lang række spændende arrangementer i kalenderen. Vi er klar med både ny viden og spændende netværk.

12. januar 2024
Tanja Marek

Marketing á la Carte
Endnu en gang præsenterer vi et spændende Marketing á la Carte menukort, spækket med spændende retter, hvor du kan blive klogere. Samlet har der været 1781 tilmeldte til Marketing á la Carte siden vi startede i efteråret 2020 – og ikke mindre end 267 var tilmeldt arrangementerne i efteråret 2023. I den kommende sæson har vi følgende på menuen:

GoGreen – Den Grønne Palette
I samarbejde med eksperter indenfor bæredygtighed inviterer Foreningen Business Koldings Go Green netværk interesserede virksomheder til en palette af grønne inspirationsmøder.
Business Kolding Go Green er et gratis netværk for medlemmer i Foreningen Business Kolding, som vil sætte fokus på grøn omstilling, FN’s verdensmål, bæredygtighed mm. i deres virksomhed. Netværket er både for virksomheder, der er godt i gang med deres grønne omstilling, og dem, der endnu ikke er helt så langt.

Womens Week
I anledningen af kvindernes Internationale Kampdag den 8. marts 2023, lancerer Kolding en lang række aktiviteter under projektet ”Womens Week”. Hos Business Kolding dykker vi ind i den tekniske verden, og du kan høre tre spændende oplægsholdere.

Business Backup – netværk for selvstændige
I efteråret startede vi et netværk for soloselvstændige, nu er vi klar med endnu et hold. Så er du soloselvstændig, etableret iværksætter eller har en lille virksomhed med 1-3 ansatte, og som mangler nogen at sparre med, så er dette netværk lige noget for dig.