Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest d. 29. september i Koldinghallen, og vi håber både at se dig og dine kolleger.

24. juni 2022

Du kan se frem til en aften fyldt med netværk, en dejlig tapas-anretning, mulighed for at vinde nogle fede præmier – og ikke mindst et forrygende show med Emilia van Hauen og Annika Aakjær.

Annika Aakjær
Annika Aakjær bragede igennem til Zulu Comedy Awards, og fik sit folkelige gennembrud i TV2's Toppen af Poppen. Den talentfulde Nordjyde er sangerinde, komiker og skuespiller, og blev i 2012 uddannet fra sangskriveruddannelsen på Rytmisk Konservatorium i København, og siden har hun udgivet fire albums. Det første album ”Lille filantrop” udkom i 2008, men først da hun deltog i Toppen af Poppen i 2018 tog karrieren for alvor fart.

Senest har hun haft hovedrollen i den anmelderroste Esthers Orkester (2022), og tidligere haft rollen som Daimi i filmen ”Dirch” fra 2011, medvirket i julekalenderen ”Julestjerner”, hvor hun spillede Piil. Hun har også deltaget i TV-programmet ’Stormester’ og senest ’I hjernen på Stjernen’.

Emilie van Hauen
Emilia van Hauen er ubetinget en af landets mest efterspurgte foredragsholdere - og taler om fremtidens arbejdskraft, de nye generationers indtog på arbejdspladserne, og ikke mindst ustyrlige kvinder! Hun er kultursociolog, har udgivet seks bøger, og skriver fast for flere landsdækkende medier. Hun bliver ofte brugt som kommentator både herhjemme og i udlandet, når det gælder tidens trends og sociale tendenser i samfundet. Emilie formidler professionelt og humoristisk på en entusiastisk og befriende måde. Det er uhøjtideligt, troværdigt og tankevækkende. Hun giver et skarpt, anderledes og tankevækkende blik på vores tid og dens udfordringer – serveret med humor og vedkommende fortællinger.

Bestil billet
Har I ikke allerede købt billet, så skynd dig at gøre det inden sommerferien, så du har noget at glæde dig til. Du må også gerne invitere kollegerne med, vi er sædvanligvis omkring 800 deltagere, men der er plads til mange flere. Er du enkeltmandsvirksomhed – eller er du bare alene af sted -  så har vi sørget for et særligt netværksområde for dig.

Firmafesten 2022

Torsdag d. 29. september afholder Foreningen Business Kolding årets store ”Firmafesten” – og I kan sponsorere præmier til aftenenes lodtrækning! Læs mere...