Business Kolding sætter yderligere skub i udviklingen af Iværksætteri og Entreprenørskab.

Det sker i forbindelse med en organisatorisk omlægning, hvor der fremover vil være en dedikeret chef med samlet ansvar for iværksætteri, entreprenørskab, det kommende innovationsmiljø i Pakhuset på havnen samt House of Innovation.

I den nyoprettede stilling som chef for Iværksætteri og Entreprenørskab er ansat den 46-årige Jakob Thoftdahl Westphall. Jakob har i de sidste 2½ år været erhvervskonsulent i Business Koldings Erhvervsservice.

- Jakobs force er forretningsudvikling. Samtidig er hans evne til at kunne scanne en virksomhed og se udfordringerne og potentialet vigtig, når vi skal skabe rammerne for iværksætteri i Kolding. Og så har Jakob en smittende positiv energi og arbejder målrettet, siger adm. dir, Tommy Langhoff, Business Kolding.

Jakob tiltræder sin nye udfordring med virkning fra 1. maj.

- Jeg ser frem til at sætte handling bag visionen, og de mange muligheder et aktivt iværksættermiljø giver. Og så vil man møde mig som en aktiv og udfordrende sparringspartner, der har fokus på at opdage og realisere potentialerne hos de mange entreprenante personer og iværksættere i Kolding, siger Jakob Thoftdahl Westphall.

Jakob Thoftdahl Westphall er gift med Conny Thoftdahl Westphall, der også arbejder med forretningsudvikling som partner i Genesi. Sammen har de tre børn og bor i Gedved.

For mere info kontakt

jtw@businesskolding.dk
Forretningsudvikler

Jakob Th. Westphall

Andre nyheder

Lad os stå sammen om Kolding

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, vil hver måned skrive en klumme i Ugeavisen.

Når virksomheden brænder

Hvad gør man, når det hele brænder? Sådan bogstaveligt talt. For Carsten Noer blev det pludselig det helt store spørgsmål, da hans virksomhed Noerlak i Vamdrup brændte ned d. 18. juni. En opringning fra Business Kolding gjorde dog det hele lidt nemmere.

Kickstart din virksomhed

Kickstarter vækstforløbet henvender sig til virksomheder i Kolding Kommune, der ønsker at arbejde med dobbelt bundlinje, dvs. vækst i omsætning/indtjening og øget fokus på at være en socialt ansvarlig virksomhed.