Business Kolding sætter yderligere skub i udviklingen af Iværksætteri og Entreprenørskab.

Det sker i forbindelse med en organisatorisk omlægning, hvor der fremover vil være en dedikeret chef med samlet ansvar for iværksætteri, entreprenørskab, det kommende innovationsmiljø i Pakhuset på havnen samt House of Innovation.

I den nyoprettede stilling som chef for Iværksætteri og Entreprenørskab er ansat den 46-årige Jakob Thoftdahl Westphall. Jakob har i de sidste 2½ år været erhvervskonsulent i Business Koldings Erhvervsservice.

- Jakobs force er forretningsudvikling. Samtidig er hans evne til at kunne scanne en virksomhed og se udfordringerne og potentialet vigtig, når vi skal skabe rammerne for iværksætteri i Kolding. Og så har Jakob en smittende positiv energi og arbejder målrettet, siger adm. dir, Tommy Langhoff, Business Kolding.

Jakob tiltræder sin nye udfordring med virkning fra 1. maj.

- Jeg ser frem til at sætte handling bag visionen, og de mange muligheder et aktivt iværksættermiljø giver. Og så vil man møde mig som en aktiv og udfordrende sparringspartner, der har fokus på at opdage og realisere potentialerne hos de mange entreprenante personer og iværksættere i Kolding, siger Jakob Thoftdahl Westphall.

Jakob Thoftdahl Westphall er gift med Conny Thoftdahl Westphall, der også arbejder med forretningsudvikling som partner i Genesi. Sammen har de tre børn og bor i Gedved.

For mere info kontakt

jtw@businesskolding.dk
Forretningsudvikler

Jakob Th. Westphall

Andre nyheder

Flot pris til Koldingvirksomhed

Beckhoff Automation ApS har netop vundet prisen German Company of the Year 2019. Samtidig har de taget første spadestik til et nyt domicil på 1500 m2, der bliver teknologisk velforsynet med deres egne produkter – og dermed kommer til at fungere som et levende showroom for kunderne.

Et liv med salg, marketing og kommunikation

Når man sidder og snakker med Thomas Hjortshøj, beboer i Pakhuset, får man hurtigt det indtryk, at dét man ikke kan – det kan man lære. I hvert fald har han prøvet rigtig meget – og de seneste 20 år som selvstændig.