Business Kolding sætter yderligere skub i udviklingen af Iværksætteri og Entreprenørskab.

Det sker i forbindelse med en organisatorisk omlægning, hvor der fremover vil være en dedikeret chef med samlet ansvar for iværksætteri, entreprenørskab, det kommende innovationsmiljø i Pakhuset på havnen samt House of Innovation.

I den nyoprettede stilling som chef for Iværksætteri og Entreprenørskab er ansat den 46-årige Jakob Thoftdahl Westphall. Jakob har i de sidste 2½ år været erhvervskonsulent i Business Koldings Erhvervsservice.

- Jakobs force er forretningsudvikling. Samtidig er hans evne til at kunne scanne en virksomhed og se udfordringerne og potentialet vigtig, når vi skal skabe rammerne for iværksætteri i Kolding. Og så har Jakob en smittende positiv energi og arbejder målrettet, siger adm. dir, Tommy Langhoff, Business Kolding.

Jakob tiltræder sin nye udfordring med virkning fra 1. maj.

- Jeg ser frem til at sætte handling bag visionen, og de mange muligheder et aktivt iværksættermiljø giver. Og så vil man møde mig som en aktiv og udfordrende sparringspartner, der har fokus på at opdage og realisere potentialerne hos de mange entreprenante personer og iværksættere i Kolding, siger Jakob Thoftdahl Westphall.

Jakob Thoftdahl Westphall er gift med Conny Thoftdahl Westphall, der også arbejder med forretningsudvikling som partner i Genesi. Sammen har de tre børn og bor i Gedved.

For mere info kontakt

jtw@businesskolding.dk
Forretningsudvikler

Jakob Th. Westphall

Andre nyheder

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Turisme Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Turisme Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.