Business Kolding sætter yderligere skub i udviklingen af Iværksætteri og Entreprenørskab.

Det sker i forbindelse med en organisatorisk omlægning, hvor der fremover vil være en dedikeret chef med samlet ansvar for iværksætteri, entreprenørskab, det kommende innovationsmiljø i Pakhuset på havnen samt House of Innovation.

I den nyoprettede stilling som chef for Iværksætteri og Entreprenørskab er ansat den 46-årige Jakob Thoftdahl Westphall. Jakob har i de sidste 2½ år været erhvervskonsulent i Business Koldings Erhvervsservice.

- Jakobs force er forretningsudvikling. Samtidig er hans evne til at kunne scanne en virksomhed og se udfordringerne og potentialet vigtig, når vi skal skabe rammerne for iværksætteri i Kolding. Og så har Jakob en smittende positiv energi og arbejder målrettet, siger adm. dir, Tommy Langhoff, Business Kolding.

Jakob tiltræder sin nye udfordring med virkning fra 1. maj.

- Jeg ser frem til at sætte handling bag visionen, og de mange muligheder et aktivt iværksættermiljø giver. Og så vil man møde mig som en aktiv og udfordrende sparringspartner, der har fokus på at opdage og realisere potentialerne hos de mange entreprenante personer og iværksættere i Kolding, siger Jakob Thoftdahl Westphall.

Jakob Thoftdahl Westphall er gift med Conny Thoftdahl Westphall, der også arbejder med forretningsudvikling som partner i Genesi. Sammen har de tre børn og bor i Gedved.

For mere info kontakt

jtw@businesskolding.dk
Forretningsudvikler

Jakob Th. Westphall

Andre nyheder

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Stor opbakning til Nytårskuren

Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.

Kolding kan

Læs julehilsen fra Business Koldings administrerende direktør.