For femte gang blev de nye iværksættere i Kolding Kommune inviteret til taffel.

80 nye virksomhedsejere var tirsdag aften til stede i byrådssalen, hvor Business Kolding og Koldings borgmester, Jørn Pedersen bød dem hjerteligt velkommen.

Arrangementet Koldings Helte, er efterhånden blevet en tradition. Hvert år inviterer Business Kolding de nyeste CVR numre på middag. Det foregår ved, at de først bydes velkommen af borgmesteren i byrådssalen, og derefter får en middag på Koldinghus.

- Vi vil godt hylde deres mod til at starte virksomhed, og så sætter vi selvfølgelig pris på, at de vælger at starte i Kolding. Vi ved, at iværksætterne hvert år genererer 450 nye arbejdspladser, så for byen er det også vigtigt, at vi får dem godt fra start, og at de får viden om de muligheder, vi har for at hjælpe dem, siger Adm. Direktør, Tommy Langhoff fra Business Kolding.

Koldings Helte samlet i byrådssalen

Ved arrangementet er der også tradition for at deltagerne skal have mindst 2 visitkort og forretningsaftaler med hjem. Og det lykkedes i udstrakt grad. Der blev nemlig skabt rigtig mange forbindelser ved gårsdagens heltearrangement.

Efterfølgende middag på Koldinghus

Andre nyheder

Alt udsolgt til Awardshowet 2019

Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

50.000 på højkant i iværksætterkonkurrence

I weekenden den 22.-24. marts konkurrerer studerende, iværksættere og virksomheder om at udvikle de bedste forretningsideer og vinde præmier for et samlet beløb på 50.000 kroner i Kolding.

Så er de nominerede fundet

Torsdag d. 28. februar holder Foreningen Business Kolding det årlige Awardshow – og en lang række virksomheder og initiativtagere er blevet nomineret til de fornemme priser.