For femte gang blev de nye iværksættere i Kolding Kommune inviteret til taffel.

80 nye virksomhedsejere var tirsdag aften til stede i byrådssalen, hvor Business Kolding og Koldings borgmester, Jørn Pedersen bød dem hjerteligt velkommen.

Arrangementet Koldings Helte, er efterhånden blevet en tradition. Hvert år inviterer Business Kolding de nyeste CVR numre på middag. Det foregår ved, at de først bydes velkommen af borgmesteren i byrådssalen, og derefter får en middag på Koldinghus.

- Vi vil godt hylde deres mod til at starte virksomhed, og så sætter vi selvfølgelig pris på, at de vælger at starte i Kolding. Vi ved, at iværksætterne hvert år genererer 450 nye arbejdspladser, så for byen er det også vigtigt, at vi får dem godt fra start, og at de får viden om de muligheder, vi har for at hjælpe dem, siger Adm. Direktør, Tommy Langhoff fra Business Kolding.

Koldings Helte samlet i byrådssalen

Ved arrangementet er der også tradition for at deltagerne skal have mindst 2 visitkort og forretningsaftaler med hjem. Og det lykkedes i udstrakt grad. Der blev nemlig skabt rigtig mange forbindelser ved gårsdagens heltearrangement.

Efterfølgende middag på Koldinghus

Andre nyheder

Kickstart din virksomhed

Kickstarter vækstforløbet henvender sig til virksomheder i Kolding Kommune, der ønsker at arbejde med dobbelt bundlinje, dvs. vækst i omsætning/indtjening og øget fokus på at være en socialt ansvarlig virksomhed.

Smag på Kolding - tak for sidst!

Foreningen Business Kolding vil gerne takke for det store fremmøde og engagement til sommerarrangementet, der blev afholdt torsdag eftermiddag hos Volkerts Fylke.

Koldings mangfoldige erhvervsliv

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, vil hver måned skrive en klumme i Ugeavisen. Denne måneds klumme omhandler Koldings mangfoldige erhvervsliv.

Comwell udvider i Kolding

Comwell ønsker at sikre sin position i Kolding og Trekantområdet med et konferencehotel, som er opdateret, og som kan tilbyde nye fantastiske rammer for møder, udstillinger, konferencer og kongresser og være et samlingspunkt for erhvervslivet, turisme, events og arrangementer.