Det er ved at være sidste chance for at nominere kandidater til IVÆKST prisen 2015.

Vi har mange gode virksomheder i vores område, så vi skulle gerne have nomineret et par lokale virksomheder. Så kender du en virksomhed, som lever op til kravene i nedenstående kategorier, så hold dig ikke tilbage.

Kandidaterne nomineres som:

• GULDKANTSIVÆRKSÆTTER
    Med kategorien Årets Guldkantsiværksætter hylder vi en person eller virksomhed, der står som et lysende eksempel på, at en placering i Den Rådne Banan, Udkants-, Vandkants- eller Udsigtsdanmark ikke er ensbetydende med mangel på succes. Tværtimod!

• KVINDELIGE IVÆRKSÆTTER
    Særligt mønsterbrydere, der markerer sig som stærke kvinder i en ellers mandsdomineret branche.

• VÆKSTEVENTYRER
    En virksomhed eller person, der i det seneste år har arbejdet sig frem til stor vækst.

• IDEALISTEN
    Prisen tildeles en dygtig iværksætter, der i den gode sags tjeneste får omsat idealer til praktisk realitet.

• UNGE HÅB
    Prisen gives til en mand eller kvinde under 25, der viser tegn på at kunne bygge bro mellem idéen fra skolebænken og en succesfuld virksomhed.

• VOVEHALS
    Prisen gives til en mand eller kvinde, der har været forbilledlig i sit vovemod som iværksætter

I din begrundelse er det vigtigt, at du argumenterer for hvorfor vedkommende gør sig fortjent til prisen. Indstillingen skal således indeholde konkrete eksempler samt tal, der bakker argumenterne op. Det er i år også muligt at nominere en person i flere kategorier.

Indstil din kandidat her

Andre nyheder

3D print i metal og farve

Endnu en 3D-printer har fundet sin vej til NEXTTECH, 3D printcentret der har til huse i kælderen på IBC i Kolding. I februar blev en metalprinter taget i brug, nu gælder det den banebrydende 3D farveprinter HP MJF 580.

Portræt af en indlægsholder

Cirkulær økonomi, bæredygtighed, social ansvarlighed og FNs verdensmål er noget der fylder mere og mere i vores hverdag og ikke mindst hos virksomhederne.

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.