I efteråret lancerede Business Kolding et nyt koncept for iværksættere, Go’Morn StartUp, en række morgenmøder, hvor vi satte fokus på de udfordringer, som både nye og kommende iværksættere møder. Nu gentages succesen og et nyt program er klar.

27. januar 2023

I alt deltog 51 virksomheder i de fem forskellige temamorgener i efteråret, heraf var 37 virksomheder under tre år gamle, heraf er 14 af dem først etableret i 2021 og 2022. Atten af deltagerne havde endnu ikke oprettet et CVR-nummer, men gik med tanken om at starte egen virksomhed, og mange af dem var da også langt i planlægningen, men manglede lige den sidste viden og det sidste skub i den rigtige retning.

Deltagerne på Go’Morn StartUp er en god blanding af brancher. Her er konsulenter, alternative behandlere, marketingfolk og nogle der har et fysisk produkt der skal sælges.

Virksomhedens økonomi:
Her skal vi se på budgetter, regnskab, bogføring, moms, skat og løn som selvstændig

Forhandling:
Her ser vi nærmere på, hvordan du forbereder dig til forhandlinger, hvordan du sikrer en god proces, og hvordan du afslutter forhandlingerne på en god måde, der giver værdi til alle parter.

Strategisk sparring:
Få tips og tricks til at finde de rigtige kompetencer og bruge dem bedst muligt i din forretningsudvikling, om det er en business body, en mentor eller et advisoryboard. Med en strategisk tilgang kan du sikre nye perspektiver, nyt netværk og en professionalisering af din virksomhed.

Byg og syretest din virksomhed:
På denne praktiske workshop får du mulighed for at syreteste din idé, dit koncept, dit marketingbudskab eller din forretning. Du får masser af sparring og feedback fra de andre deltagere.

Pitch og præsentation:
Lær at pitche en idé og turde stå foran et publikum, du kommer til at høre om balancen mellem gab, gys og guf i en præsentation, hvordan man arbejder med sin fortælling, så det taler til både hjerte og hjerne og meget mere.

Se alle fem arrangementer her