Torsdag aften kunne Foreningen Business Kolding endnu en gang åbne dørene til Firmafesten, og i år med rekordmange deltagere. En aften fyldt med netværk, præmier og forrygende underholdning. Vi siger tak til hver en gæst, der var med til at skabe en festlig stemning i Koldinghallerne!

29. september 2023

Vi satte rekord!
Med rekordmange deltagere, var der torsdag aften lagt op til Foreningen Business Koldings helt store netværksarrangement "Firmafesten 2023". Flere end 135 lokale virksomheder havde købt billet til en aften i Koldinghallerne, hvor Jespers Torvekøkken diskede op med buffet til de mere end 1.100 gæster.

Kunstig intelligens på programmet
Fra scenen i Hal 1 talte borgmester Knud Erik Langhoff om kunstig intelligens, som et middel til at skabe bedre velfærd og service til kommunens borgere - efterfulgt af en tour-de-force-indflyvning af Nikolaj Sonne i 200 års computerhistorier til de nyeste trends indenfor kunstig intelligens, fra sjæf-botter og vaske-hænder-ure til billedgenerering og selvkørende biler. Fascinerende og skræmmende, på én og samme tid!  Med en lang række eksempler demonstrerede Nikolaj, hvor hurtigt de nye teknologier som AI egentlig udvikler sig.

Lokale virksomheder sponserede gaver
Aftenen bød også på en lodtrækning med flotte præmier, herunder en kande med låg, og mange gæster gik hjem med gaver sponsoreret af det lokale erhvervsliv. Tak til alle, som sponserede en gave til Firmafesten!

Et godt grin!
Som et festligt punktum for aftenen indtog Mick Øgendahl scenen og beviste, at han efter 30 år på scenen stadig er absolut toppen af dansk comedy. Med sin skarpe humor og charmerende stil leverede han hurtige og sjove punchlines, der med udgangspunkt i hans egen hverdag, udløste latter og tårer i øjnene af grin.

TAK!
Tak til alle vores medlemmer, som var med til at gøre årets Firmafest til en rigtig god aften!

Hilsen fra alle medarbejderne hos Business Kolding.

Se billederne fra en festlig aften her