Den 25. januar 2024 bliver der holdt et brag af en fest i Forum Kolding. En fest der har til formål at hylde alle de elever, der har afsluttet en erhvervsuddannelse i 2023 – og de virksomheder der har haft dem ansat som lærlinge, elever og svende. Det bliver en aften med underholdning og uddeling af forskellige legater. Arbejdsgruppen bag, søger nu sponsorer, der vil være med til at skabe et brag af en fest.

8. september 2023

Arbejdsgruppen bag projektet består af Forum Kolding, UU, Hansenberg, Fagbevægelsens Hovedorganisation, FOA Kolding, Business Kolding samt repræsentanter fra håndværksfagene.

Fagenes Fest bliver en helt særlig aften, der bliver dedikeret til at hylde nyudlærte lærlinge, elever og svende (inden for alle erhvervsuddannelser), samt de virksomheder og lærere, der bidrager til at dygtige elever hvert år bliver uddannet og kan være med til at skabe vækst og udvikling.

Tager du en erhvervsuddannelse, bliver den færdige uddannelse ikke markeret med en hue, og derfor vil arbejdsgruppen gerne være med til at sætte fokus på de mange, der hvert år bliver færdige med en erhvervsuddannelse, så vi samtidig kan sætte fokus på vigtigheden af at få flere til at tage en erhvervsuddannelse.

Der er lagt op til at festen kommer til at indeholde både underholdning, et let traktement samt overrækkelse af forskellige legater. Det skal være de unge og virksomhedernes festaften.

Der er brug for nogle sponsorater, for at kunne afvikle arrangementet, penge som arbejdsgruppen håber at kunne hente fra virksomheder, der gerne vil bakke op om erhvervsuddannelserne.

Der arbejdes i øjeblikket med nedenstående sponsorpakker, og vi håber DU vil være med.

Mulighed for logo hjemmeside, stand, 4 billetter Kr. 2.000,- + moms
Mellemsponsorer, logo, hjemmeside, stand, 8 billetter Kr. 10.000,- + moms
Hovedsponsorat på alt materiale, stand, 25 billetter Kr. 50.000,- + moms
Billetpriser herudover Kr. 240,- + moms pr. person

Er du interesseret i at være med, kan du kontakte Tanja Marek ved Business Kolding for at høre mere.

tamar@businesskolding.dk
Erhvervs- og kommunikationskonsulent