… der brænder for iværksætteri, og har du lyst til at skabe de optimale rammer for iværksættervirksomhederne i House of Innovation, så er du lige den person, som vi søger.

30. januar 2017

Vi søger en engageret person, som har lyst til at overtage udlejning af House of Innovations lokaler til iværksættervirksomheder, og som samtidig motiveres af at videreudvikle iværksætternes virksomheder gennem sparring og match making. Du vil få en hverdag omgivet af modige og ambitiøse iværksættere, hvor du vil kunne være behjælpelig med sparring og support for at sikre, at lejerne indfrier deres fulde forretningspotentiale.

Du vil herudover stå for den daglige drift i huset, der danner rammerne og grundstenen for de mange iværksættere, der har fuld fokus på at udvikle deres virksomheder. Herved sikrer du, at iværksætterne får de optimale rammer til at få dagligdagen til at glide bedst muligt for alle, og at House of Innovation også fremover vil være et attraktivt miljø for husets lejere og de mange andre besøgende.

Det er ikke et krav - men en mulighed - at ejendommene, som huser House of Innovation kan købes.

Om House of Innovation:
House of Innovation er et inspirerende iværksætterhus i hjertet af Kolding som er et dynamisk omdrejningspunkt for innovation og iværksætteri. I House of Innovation tilbydes attraktive kontorfaciliteter til dygtige, kreative og entreprenante personer med masser af gåpåmod. Huset rummer især iværksættere, der med deres virksomhed har bevist, at der er et marked for deres produkter og ydelser, og de står derfor overfor at skulle videreudvikle deres virksomheder, få flere kunder samt at indfri deres forretningsidéers fulde potentielle. Netværket og det inspirerende miljø, som House of Innovation tilbyder, danner rammen for denne udvikling. Der arbejdes således ihærdigt på at skabe succeser for husets lejere ved at tilbyde en bred palet af inspirerende aktiviteter, der hjælper innovative iværksættervirksomheder med at indfri deres fulde potentiale.

Huset rummer uovertruffen høj personlig service, der bliver bemærket af både lejere og gæster i huset. Her findes et veldrevet kontorfællesskab med plads til, at den enkelte kan sætte sit personlige præg på miljøet. Business Kolding, der i dag driver House of Innovation og iværksætterindsatsen, arbejder struktureret, målrettet og visionært med at skabe succes for iværksættere og virksomheder. House of Innovation er en essentiel del af den samlede iværksætterindsats i hele Kolding kommune, og et fundament for vækst som Business Kolding i høj grad vil være en del af i fremtiden.

Interesseret i at høre nærmere kontakt: