Flere af vores små etablerede virksomheder har efterspurgt et netværk, hvor de kan møde ligesindede. Hvor de kan dele erfaringer, løse udfordringer og fejre succeser. Vi har lyttet, og det er der kommet et nyt netværk ud af: Business BackUp.

1. september 2023

Netværket er for soloselvstændige, den etablerede iværksætter eller den lille virksomhed med 1-2 ansatte – ja kært barn har mange navne, men fælles for dem er, at du skal kunne leve af din virksomhed.

Det er Tina Nikolajsen og Tanja Marek, der er værter for netværket, mens facilliteringen sker i fællesskab af de deltagende virksomheder.

“...det også er deltagerne, der skal planlægge, hvad de vil snakke om og lave fælles spilleregler for netværket.”

Tanja Marek, Business Kolding

- Det har været et stort ønske fra de små virksomheder at få sådan et netværk, forklarer Tanja Marek. Derfor har Tina og jeg haft samlet nogle af virksomhederne, og de har fået lov til at komme med input til netværket. Og det er vigtigt, da det også er deltagerne, der skal planlægge, hvad de vil snakke om og lave fælles spilleregler for netværket.

Netværket er i første omgang programsat til 6 mødegange frem til sommer 2024. Derefter bestemmer deltagerne selv, om de vil drive netværket videre.

- Det er vigtigt for os, og for deltagerne i netværket, at de er klar på at dele ud af viden og erfaringer, men også er åbne om ærligt at fortælle om virksomheden, om udfordringer og succeser. Og at de vil dele deres netværk med hinanden. Det er et fortroligt rum, hvor de skal kunne fortælle om hverdagens udfordringer, få sparring derpå og så skal der være plads til både at tale om ambitioner og fejre succeser.

Læs mere og se om netværket passer til dig. Der er i første omgang kun 12 pladser, og derfor skal der laves en motiveret ansøgning, hvor du fortæller lidt om dig selv og din virksomhed, så vi kan sikre en god blanding af virksomheder og kompetencer i netværket.

Læs mere og tilmeld dig her