For 6. gang præsenterer Business Kolding et nyt "Marketing á la Carte"-menukort, hvor du frit kan vælge mellem en række smagsprøver på forskellige marketingdiscipliner – alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring.

2. februar 2023

Ønsker du at sætte krydderi på din marketingindsats, så er vi endnu en gang klar med et nyt menukort, hvor du selv sammensætter menuen, og tilmelder dig de temaer, som du gerne vil have mere viden om. Siden starten i efteråret 2020 har 1247 personer været tilmeldt de i alt 52 arrangementer, og alene i 2022 var der 543 personer tilmeldt. Deltagerne repræsenterer 395 unikke virksomheder, virksomheder fra mange forskellige brancher og lige fra før-starteren til de større virksomheder med egen marketingafdeling.

Arrangementerne i denne sæson spænder vidt, og du kan læse meget mere om dem herunder eller download menukortet.

Kommende Marketing á la Carte arrangementer