Danmarks ambassadør i Indien og fra i næste uge Danmarks ambassadør i Japan, Freddy Svane var torsdag på besøg i Kolding.

Under besøget var ambassadøren rundt ved flere virksomheder, blandt andet Sondex A/S, Easyfood A/S, Dykon A/S og Tresu A/S

Både det indiske og japanske marked er meget interessante markeder og det bliver spændende at følge udviklingen.

Billeder fra dagens besøg kan ses herunder.

Sondex A/S

Tresu A/S

Easyfood A/S

Dykon A/S

Andre nyheder

Tjek virksomhedernes velfærdsaftryk

I Danmark bidrager virksomhederne og deres medarbejdere med 550 mia. kr. om året til vores fælles velfærd gennem skatter og afgifter. Det er mere end halvdelen af alle de penge, det offentlige årligt bruger på at holde samfundet i gang. Dansk Industri har lavet en undersøgelse, der viser, hvor meget hver enkelt kommune bidrager med.

Tag kollegaerne med til Frank Hvam

Sæt allerede nu kryds i kalenderen onsdag d. 30. oktober, hvor Foreningen Business Kolding, Kolding Turistforening og Kolding Handelsråd inviterer til årets Efterårsarrangement.

Hold fokus på din kerneforretning

Morten Svankjærs Befree.dk var en succes fra begyndelsen. Virksomheden vækstede økonomisk, og der blev hentet en håndfuld ansatte ind. Efter en række gode år blev det dog nødvendigt for Morten at genfinde motivationen, og det betød, at han måtte tage nogle store og svære beslutninger.