Oplev et velanrettet arrangement med ASENTO, der giver dig opskriften på, hvordan DU lykkes med email marketing.

Vil du sælge mere til dine eksisterende kunder? Eller vil du bearbejde dine leads helt automatisk? Marcus Møberg og Patrick Ravn fra ASENTO Digital fortæller om mulighederne med email marketing. Uanset om du sælger B2B eller B2C, så vil du ikke gå glip af dette oplæg

Hør bl.a. om:
- Hvordan du vælger det rigtige email marketing system
- Hvordan du får tilmeldinger til dit nyhedsbrev
- Tricks og hacks du kan bruge til at få flere til at åbne og læse dine emails
- Hvordan du sætter din email marketing på autopilot
- Hvordan du bruger email marketing som en del af din samlede marketing indsats

Oplægsholderen

Marcus Møberg er adm direktør i ASENTO Digital, som er et digitalt marketing bureau fra Kolding, der arbejder med SEO, Google Ads, Email marketing og annoncering på sociale medier for nogle af Danmarks største virksomheder. Patrick Ravn er email marketing specialist, og har stor erfaring med opsætning af email marketing kampagner i de mest benyttede systemer i Danmark.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.  

Marketing á la Carte præsenteres i samarbejde med projekt MEDSTRØM, der er finansieret af EU's Socialfond og Dansk Erhvervsfremmebestyrelse

NB! Der er maks. plads til 25 deltagere på denne workshop. 

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget situationsbilleder, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding, de offentliggøres ikke, og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Marketing á la Carte - fra menukortet

30. oktober 2020
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Gratis
No-show-fee på kr. 250 kr.,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.
Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
60776027