Kunderne forventer en strømlinet, personlig og relevant oplevelse online på tværs af kanaler. Du skal derfor tænke online markedsføring med kunden i centrum, og det gør du med den digitale kunderejse.

Hvor møder kunderne dig? Den digitale kunderejse er de trin kunden gennemgår, fra det øjeblik de opdager et behov til de har modtaget ydelsen. Du skal derfor designe den mest optimale, effektive og attraktive digitale oplevelse. Den digitale kunderejse skal binde aktiviteterne sammen, så de understøtter hele købsoplevelsen.

Nogle af de punkter vi kommer til at kigge på er:

  • Søgemaskineoptimering
  • Display annoncering
  • Adwords
  • Nyhedsbreve
  • Sociale medier

Den digitale kunderejse er udgangspunktet for alt relevant og personaliseret kommunikation med kunden online; både på web, mail, sociale medier, display osv.

Underviser

Dagens oplægsholder er Thomas Bang fra ReformatorReformator tilbyder en bred vifte af markedsføringsløsninger og arbejder både med websites, sociale medier, tryksager, video og foto.

Thomas har igennem de sidste mange år arbejdet med både fotografering, webprogrammering og sociale medier, video og timelapse-produktion. 

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Ja, jeg vil gerne modtage nyheder og arrangementer.

Marketing á la Carte - mere fra menukortet

03. maj 2023
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221