Business Kolding oplever for tiden en stor efterspørgsel på især advokater og revisorer i vores Gratis Rådgivning, og har derfor udvidet med et rådgiverkorps, der også står klar til at hjælpe.

30. marts 2020

Gratis Rådgivning kører i disse Corona-tider videre som altid – dog foregår rådgivningen nu pr. telefon hver torsdag mellem 166 og 18, og vi har i de sidste par uger oplevet et stigende antal virksomheder, der har haft spørgsmål og brug for hjælp. Normalt er det primært iværksættere, der benytter Gratis Rådgivning. Men også mindre virksomheder er velkomne til at søge hjælp.

For at tilgodese de mange virksomheder der i øjeblikket har brug for hjælp, har Business Kolding etableret et rådgiverkops, der gratis kan hjælpe dig med de mange spørgsmål, der presser sig på her under Corona/Covid19. Rådgiverne er advokater, revisorer og erhvervsrådgivere, fra Koldings etablerede advokat- og revisionsfirmaer. De har valgt at stille sig til rådighed, for at gøre en forskel for nogle af Koldings iværksættere og mindre virksomheder, så de er klædt på til at klare krisens udfordringer på bedste vis.

Så har du et spørgsmål, du gerne vil have besvaret, så tøv ikke med at kontakte os, Gratis Rådgivning kan du tilmelde dig direkte på vores hjemmeside ved at følge nedenstående link.

Læs mere om Gratis Rådgivning her

Læs mere om Rådgiverkorpset her