I går blev Koldings Helte fejret på Den Hvide Hest. Koldings Helte er iværksættere, der har startet virksomhed inden for de seneste tre kalenderår.

17. november 2023
Tanja Marek

De blev hædret med taler fra Borgmester Knud Erik Langhoff og direktør ved Business Kolding Morten Bjørn Hansen, god mad fra Den Hvide Hest og en lille TO-GO gave, som var den nykårede ”Danmarks bedste småkage” fra Seest Bageri.

Undervejs fortalte Mikael Madsen, der tidligere på året vandt Årets Iværksætter til Foreningen Business Koldings Awardshow, sin iværksætterhistorie, samt den spændende historie bag lokalerne i Søndergade og det nye tiltag MADzenBAR, der ligger i de lokaler, hvor Viola Pub tidligere har haft til huse.

Også iværksætterparret Merete og Henrik Hellesøe fortalte deres iværksætterhistorier, og om hvordan det gør dem stærkere som iværksættere, at de har hinanden at sparre med. Du kan læse mere om Merete og Henrik i artiklen ”Når mor og far er iværksættere

Der var god snak ved bordene, og der blev netværket, lært nye mennesker at kende – og lavet aftaler om fremtidige kaffemøder og samarbejder.