I går aftes fik Foreningen Business Kolding holdt et brag af en firmafest for godt 750 gæster fra Koldings erhvervsliv. En aften fyldt med snak, netværk og forrygende underholdning. Vi siger tak til hver en gæst, der var med til at skabe en festlig stemning.

30. september 2022

Første stjerne på scenen var Emilia Van Hauen, der med humor og charme fortalte om især den unge generation, og hvordan de ser fremtidens arbejdsplads. Tilhørerne fik et indblik i, hvad der driver de unge generationer, for Y’erne og Z’erne har en ny tilgang til hvad et arbejde er – og ikke mindst hvad de vil med det. De er drevet af mening, formål, frihed og fællesskaber, og så vil de tilknyttes – ikke fastholdes.

Efter en lodtrækning med flotte præmier sponsoreret af det lokale erhvervsliv kunne aftenens næste stjerne gå på scenen, nemlig Annika Aakjær. Som vi kender hende bedst fik hun fortalt en lang række små sjove historier og anekdoter, om bl.a. Monk og hendes fars amputerede ben. Det hele krydret med en helt fantastisk sangstemme.

Se billederne fra en festlig aften her