I onsdags samledes medlemmer af Foreningen Business Kolding til et brag af en sommerfest. Vejrguderne var med os og rammerne i Nicolai komplekset var helt perfekte for værdiskabende netværk, dejlig mad, kolde drikke og skøn musik.

9. juni 2023

Sommerfesten i Nicolai komplekset var virkelig med til at vise, hvilken skøn plet vi har midt i Kolding, og hvad stedet virkelig kan, når mange mennesker mødes. Knap 300 gæster deltog i sommerfesten, og benyttede lejligheden til at smutte indenfor i de mange faciliteter stedet kan byde på: Kolding Stadsarkiv, Nicolai for Børn, Nicolai Biograf, Nicolai Kunst og Design, Nicolai Scene samt Bygning 5.

Fra scenen underholdt jazzbandet TigerOak, der har lokale rødder i Kolding og Pladedamen vendte vinyler med skøn loungemusik. Der var også sørget for lidt godt til ganen og maven. Maden blev leveret fra Volkerts Fylke i samarbejde med Nicolai Madbar, der var is fra Okkels, kaffe fra Nordic Coffee House og smagsprøver på øl fra Kolding Gårdbryggeri.

Tak til alle gæsterne
Fra medarbejderne hos Business Kolding skal lyde en KÆMPE stor tak til alle gæsterne ved Sommerfesten. I var med til at skabe en helt fantastisk sommerstemning.
Rigtig god sommer til alle virksomheder i Kolding kommune - vi glæder os til, at se Jer igen d. 28/9, når vi afholder Koldings største firmafest med Nikolaj Sonne og Mick Øgendahl.

Se billederne fra dagen