Netværksdagen, som i de seneste 2 år har været samlingspunkt for Koldings op mod 75 erhvervsrettede netværk, bliver ikke gentaget i år.

Business Kolding, der har været fødselshjælper på initiativet, og som har stået for arrangementet de første to år, har ikke kunnet finde et netværk eller en personkreds, der vil fortsætte successen.

I Business Kolding vil vi gerne bakke op om initiativer, der kan samle det koldingensiske erhvervsliv, men vi skal ikke være driftsherre. Det er vigtigt for os, at netværkene også selv har en interesse i at drive Store Netværksdag, og ingen har meldt sig som arvtager. Derfor har bestyrelsen i Business Kolding netop vedtaget, at Store Netværksdag ikke bliver afviklet i år”, siger adm. direktør i Business Kolding, Tommy Langhoff.

De to gange Store Netværksdag har været afholdt, har dagen tiltrukket ca. 300 gæster pr. gang.

Andre nyheder

Vækstfonden får kontorplads hos Business Kolding

Fra januar 2019 får Vækstfonden fast kontorplads hos Business Kolding i Pakhuset. Samarbejdet skal gøre det nemmere for virksomheder og iværksættere at få råd og sparring om finansiering og vækst.

Stor opbakning til Nytårskuren

Godt 500 erhvervsfolk var samlet på Koldinghus i fredags til Business Koldings traditionsrige nytårskur, og de overværede en meget overrasket Hans Erik Bylling modtage den flotte titel som Årets Koldingborger 2018.

Hans Erik Bylling bliver Årets Koldingborger 2018

I dag blev Hans Erik Bylling kåret som Årets Koldingborger 2018 ved Business Koldings nytårskur. Denne ærestitel tildeles en gang årligt en person, som på en særlig måde har gjort en indsats for Kolding og derved har gjort Kolding kendt ud over kommunegrænsen.

Kolding kan

Læs julehilsen fra Business Koldings administrerende direktør.