Foreningen Business Kolding inviterer alle medlemmer til et inspirerende og garanteret morsomt show, når vi afholder Koldings største Firmafest!

26. maj 2023

Firmafesten samler typisk 800 glade deltagere - og er en oplagt mulighed for, at invitere kollegaerne, personaleforeningen eller hele virksomheden til en hyggelig aften - for kun 250 kr. pr. person (ekskl. drikkevarer). Ved køb af 12 billetter eller flere, får I 10% på alle billetterne.

Udover showet, kan du og dine kollegaer se frem til en aften fyldt med netværk, dejlig mad og mulighed for at vinde nogle fede præmier.

Vi sørger selvfølgelig også for et særligt netværksområde for enkeltmands-virksomheder og deltagere, som er alene afsted.

Alle der køber billet inden den 30. juni 2023, deltager automatisk i lodtrækningen om en isbar til 30 personer fra den lokale isbutik Lillis!

Firmafesten er en aften spækket med god underholdning.

Nikolaj Sonne og den teknologiske udvikling
Først har vi fornøjelsen af at præsentere Nikolaj Sonne på scenen. Den teknologiske udvikling skylder hen over virksomheder i et hæsblæsende tempo, og digitalisering, kunstig intelligens, overvågning og IT-sikkerhed er på alles læber – både på arbejdspladsen og derhjemme. Journalist Nikolaj Sonne, kendt fra DR-programmet "So ein Ding", giver os et fascinerende, og måske foruroligende, indblik i de nyeste teknologiers muligheder og hvad det betyder for virksomheder, medarbejdere og arbejdspladser i fremtiden.

Mick Øgendahl varmer op til nyt show
Som altid er der også et humoristisk indslag, i år med Mick Øgendahl. Mick Øgendahl har været en del af toppen i dansk comedy i snart 30 år. I september 2024 drager han på turné med det nye one-man-show ”Bad boy”. Du får her en forsmag på, hvad der venter.

Mick Øgendahl tager publikum på en rejse, hvor både store og små spørgsmål bliver vendt. Han forbeholder sig retten til at værre forvirret. Så hæng de fine fornemmelser i foyeren og gør dig klar til at vælte rundt i porcelænsbutikken med nationens evige elefant: Mick Øgendahl. Det bliver klumpet og uelegant – men frem for alt SJOVT!

Skynd dig at få købt billet – inden det er for sent!

Køb billet til Firmafesten her: