Valget faldt på den 35-årige Signe Madsen, som er bosat i Kolding og har en Kandidat i Internationale Studier.

Hun kommer fra et job som Udviklingskonsulent i Regional Udvikling i Region Midt og har tidligere erfaring som Executive Assistant i Siemens Wind Power og Projektkoordinator i Odense Kommune.

Sekretariatschef jobbet har 3 hovedgrupper af ansvar:
• Økonomi / administration / IT
• Bestyrelsesbetjening
• Projektledelse på tværgående projekter

Signe indgår som Sekretariatschef desuden i ledergruppen og starter hos Business Kolding den 1. september 2017.

Andre nyheder

Virksomhederne ser lyst på fremtiden

Koldings virksomheder er optimistiske, når det gælder den fremtidige vækst. Det viser den seneste konjunkturanalyse, som Business Kolding har udarbejdet i samarbejde med Dansk Erhvervsfremme, DEF.

Stor spørgelyst fra iværksættere

Op mod 70 interessenter var mødt op, da Business Kolding torsdag relancerede sin iværksætterstrategi. De var blandt andet repræsenteret ved det lokale erhvervsliv og iværksættere.