For tre år siden så det første menukort i Business Koldings Marketing á la Carte dagens lys. Siden starten har mere end 1780 gæster – fordelt på 500 unikke virksomheder – været forbi en eller flere af de 71 serveringer, og er blevet klogere på deres egen markedsføring. Nu er det nye menukort klar, så du kan booke bord.

22. februar 2024

Menukortet ”Forår 2024” byder på 8 serveringer, hvor du kan lære mere om e-mailmarketing, kunstig intelligens, content, video, podcasting, LinkedIn, SEO og skriveteknik.

I løbet af den første halvanden uge efter offentliggørelsen, blev der booket tæt på 200 pladser og menukortets to første serveringer om e-mail marketing og kunstig intelligens må melde alt optaget.

Dermed er der mulighed for at sæsonen kan slå sidste sæsons rekord på et gennemsnit på 28 gæster pr. servering. I efteråret 2023 var der i alt 267 tilmeldinger - fordelt på 156 unikker personer og 92 unikke virksomheder.

- Marketing á la Carte er en god måde for Business Kolding at lære virksomhederne at kende på, forklarer Tanja Marek, der planlægger og afvikler arrangementerne sammen med Tina Nikolajsen, begge fra Business Kolding. For hver sæson har i gennemsnit 70 virksomheder deltaget, som vi ikke tidligere har set til Marketing á la Carte arrangementerne.

“Kombinationen af at lære noget nyt om marketing og netværke med andre, der arbejder inden for samme felt, virker bare rigtig godt.”

Tina Nikolajsen, Business Kolding

- Kombinationen af at lære noget nyt om marketing og netværke med andre, der arbejder inden for samme felt, virker bare rigtig godt, fortsætter Tina. Det er i hvert fald det, vi hører gang på gang. Det er vigtigt for os, at oplægsholderne, der typisk er lokale virksomheder, giver deltagerne viden med hjem, som de kan bruge med det samme.

Vil du også med?

Alle arrangementer er gratis. Læs mere og tilmeld dig allerede nu på nedenstående links.

Marketing a la Carte