Med en masse ferieminder i bagagen, så er vi nu tilbage med fuld kraft hos Business Kolding! Kalenderen er fuld af gratis tilbud til virksomhederne i Kolding Kommune, og alle vores netværk er startet op igen. Læs mere om de kommende arrangementer og forskellige netværksmuligheder vi tilbyder - fra ESG- og Design- til IT- og Løbenetværk!

25. august 2023

Vi kender virksomhederne
Hos Business Kolding møder vi hver dag det lokale erhvervsliv, og vi har indtil videre haft mere end 2.500 kontakter til virksomheder i 2023. Vores kontakt dækker over virksomhedsbesøg, 1:1 vejledning og meget mere.

Vi samler virksomhederne
Hos Business Kolding tror vi på, at netværk er en vigtig forudsætning for, at virksomheder og iværksættere udvikler og vækster deres forretning. Derfor samler vi det lokale erhvervsliv i mange forskellige typer af netværk, både tema- og branchespecifikke, faglige og sociale netværk.

Læs mere om vores netværk her, måske der også er et for dig?

Får du nok ud af dit eksisterende netværk? Læs mere om, hvordan du bliver en bedre netværker, og lær at spotte og udnytte dit netværks potentiale, hvad enten du ønsker mere salg, markedsføring eller forretningsudvikling. Læs mere om vores netværksforløb her.

Vi hjælper virksomhederne
Vi hjælper hver dag en række virksomheder til vækst og udvikling, vi ser mulighederne i din virksomhed, og hjælper dig med at udnytte potentialet, og så understøtter vi bæredygtig vækst og digital udvikling, så du kan følge med tiden. Kontakt os gerne for at høre mere om dine muligheder for sparring.

Vi holder også en lang række arrangementer, hvor du kan møde andre virksomheder, som f.eks. Firmafesten.

Et andet spændende arrangement i efteråret bliver holdt hos Easyfood, og her får du et lærerigt og underholdende oplæg omkring innovation med indkasttræner Thomas Grønnemark, der rejser verden rundt, og hjælper klubber som Liverpool FC, Ajax og det mexicanske landshold med at kaste bedre indkast. Læs mere her.

Vi har allerede nu lagt en række arrangementer ind i kalenderen, så du i løbet af sensommeren og efteråret kan få ny viden og møde andre virksomheder.

Vi anbefaler, at du kigger her for at se, hvad du IKKE skal gå glip af: