Selv om corona har sat begrænsninger for dele af erhvervslivet, ja så er der fortsat gang i iværksætteriet i Kolding. Hos Business Kolding møder vi hvert år en lang række virksomheder til Gratis Rådgivning, til 1:1 sparring eller når vi hjælper med at matche iværksætteren med en mentor fra erhvervslivet.

12. februar 2021

Har du fulgt Business Kolding i mange år, kender du sikkert til de mange iværksættertilbud, men vi håber DU vil være med til at brede budskabet, så flest mulige iværksættere får kendskab til vores tilbud. Alle nedenstående tilbud er GRATIS.

Gratis Rådgivning
Hver torsdag kl. 16-18 er der mulighed for at komme til Gratis Rådgivning. Her kan iværksættere spørge en advokat, en revisor, en forretningsudvikler og en temarådgiver til råds om alt lige fra oprettelse af CVR nr. og budget til gennemgang af kontrakter. Normalt foregår det i Pakhuset, men i øjeblikket er det online. Du skal tilmelde dig på Business Koldings hjemmeside

1:1 Sparring
Det er altid rart at vende tingene med en, der kan se det hele lidt fra oven, når man vælger at tage springet med egen virksomhed. Måske er du endda allerede i gang. Vi møder hvert år rigtig mange iværksættere inden for alle brancher. Her kan du få sparring lige der, hvor du er med din idé eller virksomhed

Mentor
Har du brug for en sparringspartner i din virksomhed? Vi har opbygget et bredt netværk af mentorer, som iværksættere og ejerledere kan benytte sig af.

For mange små virksomheder er kravene i perioder store og ressourcerne knappe, og det kan være rart med sparring og rådgivning fra erfarne virksomhedsledere, der selv har været igennem processen. Vores mentorer har et stærkt netværk, solid erfaring og lyst til at lytte, og så er de neutral udenforstående personer, der ikke er en del af din virksomhed I dagligdagen. De stiller op, fordi de har lyst til at bruge tid på at hjælpe.

Kunne noget af ovenstående være noget for dig, så tøv ikke med at kontakte Business Kolding. Vi står alle klar til at hjælpe.

Kontakt for mere info

leebj@businesskolding.dk