Falder din virksomheds omsætning og vokser din kassekredit? Kan du ikke betale dine regninger? Eller har du svært ved at afregne moms og skat til tiden? Så er der god mulighed for at få hjælp hos Early Warning.

18. marts 2022

Early Warning er et gratis, fortroligt og uvildigt tilbud til dig som virksomhedsejer, som oplever modgang i din virksomhed, og gerne vil gøre noget ved det. Uanset om den skal lukke eller fortsætte.

“Siden 2007 har vi hjulpet over 7.000 virksomheder godt videre. Vi er også klar til at hjælpe dig - før det er for sent.”

Erik Jensen, Early Warning

- Vi er mere end 130 erfarne erhvervsfolk, som er vant til at hjælpe virksomhedsejere, forklarer Poul-Erik Jensen, Early Warning konsulent hos Erhvervshus Sydjylland. Siden 2007 har vi hjulpet over 7.000 virksomheder godt videre. Vi er også klar til at hjælpe dig - før det er for sent.

I Early Warning får du gratis, fortrolig og uvildig hjælp og sparring til at finde en vej igennem de udfordringer, du står med. Konsulenterne hjælper med at få overblik over din situation og hvilke indsatser og løsninger, der skal til, for at du kan vende modgang til medgang og komme sikkert videre - uanset om din virksomhed skal lukke eller fortsætte.

Få for eksempel hjælp til:

• Overblik over situationen og afklaring på fremtiden
  • Gennemgang af cash flow, likviditet, kompetencer, produkter, organisationen mm.
  • At pege på de sunde aktiviteter i virksomheden og skille de usunde fra
  • Udarbejdelse af en handlingsplan, der får din virksomhed sikkert videre
  • At gennemføre en turnaround, hvis muligt
  • Juridisk bistand af insolvensadvokater
  • At afdække potentialet for en rekonstruktion af din virksomhed
  • At komme igennem og videre efter konkurs

Du kan læse mere her.

Kontakt Early Warning konsulent Poul-Erik Jensen på telefon 25505322 eller mail pej@ehsyd.dk.