Det går stærkt hos Business Kolding. I løbet af de seneste 12 måneder har mere end 100 virksomheder meldt sig ind i Foreningen Business Kolding.

”Det er en overvældende tilslutning, vi oplever i øjeblikket! Vi ser flere virksomheder, der ønsker at bakke op om vores erhvervsservice og strategi. Dertil kommer også de 70 -100 årlige arrangementer, som en naturlig årsag”, fortæller erhvervskonsulent, Jørgen Fuglsang Bruun.

For at markere at så mange nye er kommet til, afholder Business Kolding derfor et VIP arrangement forud for KIF Kolding Københavns afgørende kamp mod GOG. Her samles en stor del af de nye medlemmer, så de kan få en introduktion til Foreningen Business Kolding, og få mulighed for at møde hinanden og skabe netværk.

Er du ikke allerede medlem og ønsker du at blive en del af Koldings største erhvervsnetværk?- så meld dig til her

Andre nyheder

Når virksomheden brænder

Hvad gør man, når det hele brænder? Sådan bogstaveligt talt. For Carsten Noer blev det pludselig det helt store spørgsmål, da hans virksomhed Noerlak i Vamdrup brændte ned d. 18. juni. En opringning fra Business Kolding gjorde dog det hele lidt nemmere.

Kickstart din virksomhed

Kickstarter vækstforløbet henvender sig til virksomheder i Kolding Kommune, der ønsker at arbejde med dobbelt bundlinje, dvs. vækst i omsætning/indtjening og øget fokus på at være en socialt ansvarlig virksomhed.

Smag på Kolding - tak for sidst!

Foreningen Business Kolding vil gerne takke for det store fremmøde og engagement til sommerarrangementet, der blev afholdt torsdag eftermiddag hos Volkerts Fylke.