Det går stærkt hos Business Kolding. I løbet af de seneste 12 måneder har mere end 100 virksomheder meldt sig ind i Foreningen Business Kolding.

”Det er en overvældende tilslutning, vi oplever i øjeblikket! Vi ser flere virksomheder, der ønsker at bakke op om vores erhvervsservice og strategi. Dertil kommer også de 70 -100 årlige arrangementer, som en naturlig årsag”, fortæller erhvervskonsulent, Jørgen Fuglsang Bruun.

For at markere at så mange nye er kommet til, afholder Business Kolding derfor et VIP arrangement forud for KIF Kolding Københavns afgørende kamp mod GOG. Her samles en stor del af de nye medlemmer, så de kan få en introduktion til Foreningen Business Kolding, og få mulighed for at møde hinanden og skabe netværk.

Er du ikke allerede medlem og ønsker du at blive en del af Koldings største erhvervsnetværk?- så meld dig til her

Andre nyheder

Ny investeringsfond hjælper tidlige iværksættere

Lokale erhvervsledere vil hjælpe, der hvor banker og business angels normalt ikke kan eller vil. Sammen med Business Kolding står de bag ”Kolding StartupBoost”, som skal tilvejebringe kapital og kompetencer til iværksættere.