Det går stærkt hos Business Kolding. I løbet af de seneste 12 måneder har mere end 100 virksomheder meldt sig ind i Foreningen Business Kolding.

”Det er en overvældende tilslutning, vi oplever i øjeblikket! Vi ser flere virksomheder, der ønsker at bakke op om vores erhvervsservice og strategi. Dertil kommer også de 70 -100 årlige arrangementer, som en naturlig årsag”, fortæller erhvervskonsulent, Jørgen Fuglsang Bruun.

For at markere at så mange nye er kommet til, afholder Business Kolding derfor et VIP arrangement forud for KIF Kolding Københavns afgørende kamp mod GOG. Her samles en stor del af de nye medlemmer, så de kan få en introduktion til Foreningen Business Kolding, og få mulighed for at møde hinanden og skabe netværk.

Er du ikke allerede medlem og ønsker du at blive en del af Koldings største erhvervsnetværk?- så meld dig til her

Andre nyheder

Hvem skal være Årets Koldingborger 2017?

Hvert år kåres en person som Årets Koldingborger. Vi leder efter en person, der har Kolding DNA i årene. Som er stolt af byen, og som er med til at profilere den uden for kommunegrænsen.

Jobdating en succes

Når ledige skal i job, giver det større gevinst at mødes ansigt til ansigt med en kommende arbejdsgiver. Det er erfaringerne, efter at Jobcenter Kolding og Business Kolding har holdt såkaldte ”Jobdatings”.