Det går stærkt hos Business Kolding. I løbet af de seneste 12 måneder har mere end 100 virksomheder meldt sig ind i Foreningen Business Kolding.

”Det er en overvældende tilslutning, vi oplever i øjeblikket! Vi ser flere virksomheder, der ønsker at bakke op om vores erhvervsservice og strategi. Dertil kommer også de 70 -100 årlige arrangementer, som en naturlig årsag”, fortæller erhvervskonsulent, Jørgen Fuglsang Bruun.

For at markere at så mange nye er kommet til, afholder Business Kolding derfor et VIP arrangement forud for KIF Kolding Københavns afgørende kamp mod GOG. Her samles en stor del af de nye medlemmer, så de kan få en introduktion til Foreningen Business Kolding, og få mulighed for at møde hinanden og skabe netværk.

Er du ikke allerede medlem og ønsker du at blive en del af Koldings største erhvervsnetværk?- så meld dig til her

Andre nyheder

Fremtiden står skrevet i chokolade

Chokolade, chokolade og atter chokolade, det er hvad der møder en, når man træder ind ad døren i den familieejede produktionsvirksomhed Ole Chokolade ApS.

En weekend med iværksætteri

Hver måned året ud skriver direktør for Business Kolding klumme i Ugeavisen, som denne gang har fokus på iværksætteri.

Indstil din kandidat nu - AWARD´19

Du har nu mulighed for at indstille din kandidat til de forskellige priser, når der afholdes Awardshow den 28. februar 2019.