129 erhvervsledere tog fredag imod invitationen til at få indblik i den nye erhvervsstrategi for Koldingområdet.

Business Kolding havde samlet den kommunale direktion, så erhvervsliv og kommune kunne give hinanden inputs til den fremtidige vækst for området.

I alt er der valgt 7 fokusområder, og på mødet havde hvert område fået sin egen messestand, så erhvervslederne kunne stille spørgsmål og ikke mindst få svar.

- Vi var meget tilfredse med den spørgelyst, der var. De erhvervsledere, der mødte op, var meget engagerede, og det tolker jeg som et tegn på, at vi har et fælles mål og vil det samme, siger adm. dir., Tommy Langhoff fra Business Kolding.

På mødet var der ligeledes mulighed for at skrive et postkort til Business Kolding, med initiativer man gerne vil have uddybet, eller have et møde om. Og nåede man det ikke, kan man stadig gå ind på Business Kolding.dk og udfylde et digitalt postkort.

- Vi har fået rigtig mange postkort med interessante betragtninger og konkrete udfordringer, som vi skal hjælpe virksomheder med. I løbet af de næste par uger vil alle få et svar eller en invitation til et møde, lover Tommy Langhoff.

Se hele den samlede Erhvervsstrategi2022 og en video, hvor Tommy Langhoff forklarer strategien i selskab med en række af Koldings virksomheder.

Billeder fra arrangementet

undefined

Se flere billeder fra arrangementet.

Andre nyheder

Alle taber i en skilsmisse

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, skriver hver måned en klumme i Ugeavisen. Denne gang er der fokus på Brexit.

Ocean Adventures: Det er for VILDT

Det er nu to uger siden Foreningen Business Kolding afholdt Awardshow. Vi har derfor kontaktet Martin Pedersen fra Ocean Adventures, der – meget overraskende – vandt i kategorien Årets Turismevirksomhed.