Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Creative Business Cup er en unik konkurrence for iværksættere i de kreative erhverv.

I alt får 20 finalister chancen for at deltage i det danske Creative Business Cup forløb, vinde kontante præmier og muligheden for at repræsentere Danmark til den globale Creative Business Cup finale. Vi hjælper dig med at udvikle din forretningside, at skabe et brugbart netværk nationalt og globalt, pitchtræne og meget mere.

For at deltage skal du:

• Være iværksætter fra den kreative sektor
  • Udvise kreativitet og nytænkning
  • Have en god ide med forretningspotentiale

Læs mere og tilmeld dig her

Andre nyheder

Kickstart din virksomhed

Kickstarter vækstforløbet henvender sig til virksomheder i Kolding Kommune, der ønsker at arbejde med dobbelt bundlinje, dvs. vækst i omsætning/indtjening og øget fokus på at være en socialt ansvarlig virksomhed.

Smag på Kolding - tak for sidst!

Foreningen Business Kolding vil gerne takke for det store fremmøde og engagement til sommerarrangementet, der blev afholdt torsdag eftermiddag hos Volkerts Fylke.

Koldings mangfoldige erhvervsliv

Business Koldings adm. direktør, Morten Bjørn Hansen, vil hver måned skrive en klumme i Ugeavisen. Denne måneds klumme omhandler Koldings mangfoldige erhvervsliv.

Comwell udvider i Kolding

Comwell ønsker at sikre sin position i Kolding og Trekantområdet med et konferencehotel, som er opdateret, og som kan tilbyde nye fantastiske rammer for møder, udstillinger, konferencer og kongresser og være et samlingspunkt for erhvervslivet, turisme, events og arrangementer.