Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Creative Business Cup er en unik konkurrence for iværksættere i de kreative erhverv.

I alt får 20 finalister chancen for at deltage i det danske Creative Business Cup forløb, vinde kontante præmier og muligheden for at repræsentere Danmark til den globale Creative Business Cup finale. Vi hjælper dig med at udvikle din forretningside, at skabe et brugbart netværk nationalt og globalt, pitchtræne og meget mere.

For at deltage skal du:

• Være iværksætter fra den kreative sektor
  • Udvise kreativitet og nytænkning
  • Have en god ide med forretningspotentiale

Læs mere og tilmeld dig her

Andre nyheder

Indstilling til Årets Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Initiativpris 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Initiativpris 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Turisme Virksomhed 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Turisme Virksomhed 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.

Indstilling til Årets Iværksætter 2018

Den 28. februar 2019 er der Awardshow, hvor Koldings erhvervsliv skal hyldes. Årets Iværksætter 2018 vil blive kåret og du har nu mulighed for at indstille din kandidat.