Har du en fantastisk og innovativ ide, og arbejder du inden for den kreative sektor? Så er du måske den næste vinder af Creative Business Cup Danmark.

Creative Business Cup er en unik konkurrence for iværksættere i de kreative erhverv.

I alt får 20 finalister chancen for at deltage i det danske Creative Business Cup forløb, vinde kontante præmier og muligheden for at repræsentere Danmark til den globale Creative Business Cup finale. Vi hjælper dig med at udvikle din forretningside, at skabe et brugbart netværk nationalt og globalt, pitchtræne og meget mere.

For at deltage skal du:

• Være iværksætter fra den kreative sektor
  • Udvise kreativitet og nytænkning
  • Have en god ide med forretningspotentiale

Læs mere og tilmeld dig her

Andre nyheder

Alt udsolgt til Awardshowet 2019

Over 100 virksomheder har sikret sig billet til det store Awardshow den 28. februar og vi kan nu melde om alt udsolgt!

50.000 på højkant i iværksætterkonkurrence

I weekenden den 22.-24. marts konkurrerer studerende, iværksættere og virksomheder om at udvikle de bedste forretningsideer og vinde præmier for et samlet beløb på 50.000 kroner i Kolding.

Så er de nominerede fundet

Torsdag d. 28. februar holder Foreningen Business Kolding det årlige Awardshow – og en lang række virksomheder og initiativtagere er blevet nomineret til de fornemme priser.