Foreningen Business Kolding inviterer til Awardshow den 27. februar 2020, hvor erhvervslivet skal hyldes og priser skal uddeles.

13. november 2019

Der er nu åbnet op for indstillingerne til de forskellige priser, som uddeles til Foreningen Business Koldings Awardshow. I hver kategori nominerer en dommerkomité tre finalister, som kæmper om prisen. Afstemningerne foregår live via SMS blandt deltagerne under Awardshowet.

Som noget nyt, så vil Verdensmålsprisen 2019 blive uddelt. Denne pris tildeles en organisation eller virksomhed hjemmehørende i Kolding Kommune, der har arbejdet med et eller flere af FN’s 17 verdensmål.

Så kender du en iværksætter, der fortjener et skulderklap? En virksomhed, der har gjort sig særligt bemærket? En turismevirksomhed/organisation, som har været med til at trække gæster til området i 2019? En virksomhed/organisation eller enkeltperson, som i det forgangne år har ydet en ekstraordinær indsats for at få Kolding på landkortet? Eller en virksomhed/organisation der har arbejdet med FN´s 17 verdensmål?

Så er det nu du har mulighed for at indstille din kandidat til følgende priser:

Vi glæder os til at modtage jeres indstillinger - husk indstillingsfristen er den 3. december 2019.