I onsdags kunne Foreningen Business KoldIng overrække endnu en pris, denne gang var det Årets Initiativ 2020. Der var tæt løb mellem de tre kandidater: Kolding IF Fodbold, Volkerts Fylke og Trapholt.

18. februar 2021

Vinderen af kategorien blev Kolding IF Fodbold, der i hverdagen har Michael Flyvholm i spidsen. Klubben har på bare to år formået at løfte antallet af sponsorpartnere fra 20 til 200, de spiller nu i 1. division, har ansat en professionel ledelse, og er et naturligt samlingssted for Kolding.

“Vi forsøger at omfavne hele byen, så det er et kæmpe skulderklap.”

Michael Flyvholm, Michael Flyvholm

- Prisen som årets initiativ må siges at være kulminationen på flere års hårdt arbejde, fortæller Michael Flyvholm fra Kolding IF Fodbold. Det er en kæmpe anerkendelse fra erhvervslivet, at de har stemt på os. Vi forsøger at omfavne hele byen, så det er et kæmpe skulderklap. Og vi kommer helt sikkert til at bruge prisen i vores arbejde fremover, så det betyder rigtig meget for os.

Med til overrækkelsen af blomster, diplom og statuette var Morten Bjørn Hansen, direktør ved Business Kolding og Frank Birkegaard fra SixFive Beauty Group, sponsor af Årets Initiativ 2020.

“Initiativprisen afspejler et team/hold, som har et højt energi niveau, risikovillighed og forståelse for opnåelse af deres mål – som er grundsubstansen for succes.”

Frank Birkegaard, SixFive Beauty Group

- Initiativprisen afspejler et team/hold, som har et højt energi niveau, risikovillighed og forståelse for opnåelse af deres mål – som er grundsubstansen for succes. Den lyst og energi arbejder vi med hver dag i SixFive Beauty Group for at gøre en forskel i vores branche, men også for at bakke op omkring de mennesker der tager initiativet til at tage det næste skridt for at nå de mål i livet, som betyder noget for en selv og andre – bl.a skabe deres eget personal care BRAND.

- En virksomheds resultater er et resultat af de enkelte medarbejderes fælles indsats og initiativer, slutter Frank Birkegaard

Se billeder fra prisoverrækkelsen